Pozdravljeni, kot najverjetneje vsi vemo, da je izbira študija ena najpomembnejših odločitev v življenju - saj bomo to delali do konca življenja, meni pa se je ravno pri tej odločitvi vse zataknilo.Ko sem se vpisovala na faks, nisem niti vedela kam se upisati. Najprej sem hotela na fotografijo, ampak sem ugotovila da se na dovgi roki, nevidim v tem. Zato sem bila se bolj zmedena saj nisem vedela ali naj se upišem na faks ali naj grem delat. Na koncu sem se upisala na dvoletni faks. Enostavno ni besed ki bi lahko opisale kako se mi je takrat zrušil svet. Zaradi nekaterih problemov sem na začetku izgubila voljo sploh do nadaljnega študija in se tudi hotela izpisati, a se nisem. Zdajšnja izbira študija mi je nekoliko zanimiva saj je približek temu kar me veseli. Glede šole me moti to, da imamo pouk 6 ur( 4 dni v tedenu so predavanja) - dva predmeta po 3 ure in to velikokrat en predmet tudi brez odmorov.Komaj čakam, da predavanja koncajo saj nisem osredotocena pri pouku in nimam motivacije tudi voljo sem nekako izgubila. Predavanja so razporejena tako da nimas nic od dneva saj koncamo ob stiri uri popovdne zacnemo pa okrog enajste ure dopoldan.Samo en dan imamo predavanje od osme pa do ene ure ter drug dan od jutra pa do pete ure popoldan(3 predmeti- prvi je 3 ure potem 2 uri nic in se dva predmeta po 2 uri).Enostavno ne vidim nekega smisla v delanju študija kar se še posebej vidi zdaj ko bi se morala učiti za kolokvije in izpite - enostavno nimam motivacije, na faksu sem nekoliko zamorjena. in tukaj se pojavi drugi problem...Nekako se prisiljujem, da naj opravim faks do konca, saj imas potem boljse možnosti pri zaposlitvi. Po drugi strani pa bi se izpisala iz studija,saj nimam casa za druge stvari (npr hobi in tudi rada bi se studentsko zaposlila a se ne morem,zaradi razporeditve predavanj. Tudi za vikend ne, saj se vozim domov in tudi nekega dela ob sobotah ni).tudi po soli se mi ne da ravno delati nic za solo
• Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
priznam, da je tvoje pismo precej zapleteno. Kolikor lahko razumem, ne veš, ali nadaljevati študij ali ne. Zdi se mi, da si srednjo šolo naredila s kar najmanj napori in samoodpovedovanji. Zdaj si se srečala s situacijo, ki je zate nova in jo dojemaš kot zelo naporno. Toda tudi življenje je naporno. Prej se utrdiš, bolje bo. Ja, vem, da je to lažje reči, kot pa narediti.
Pravilno ugotavljaš, da bi bilo študij pametno končati. V današnjem času je malo ljudi, ki bi vso delovno dobo ostali v isti službi in tudi dejavnosti za katero so se šolali. Je pa veliko lažje spremeniti dejavnost, če imaš širšo izobrazbo (končano fakulteto, zaradi katere je tudi izbor služb neprimerno večji).
Poskusi v vsakem predavanju najti kaj zanimivega, kaj uporabnega in koristnega. Veš, če boš iskala, boš tudi našla. Pojdi na predavanje z mislijo, da boš slišala kaj zanimivega, kar ti bo koristilo.
Nič ne omenjaš svojih kolegov na faksu. Ali jih nimaš? Ali nimate kakšnih druženj? Veš, čas za druženja v študentskih letih se vedno najde. Takšni stiki te bodo obogatili in te vzpodbujali, ko bo delovna vnema slaba.
Veš nekje sem prebrala lepo  misel: "Življenje ni lahko, je pa lepo." In ko boš opravila prve kolokvije in izpite, bodo občutki nepopisno lepi. Ti pa samozavestnejša in zagotovo srečnejša. Za to pa se je vredno potruditi, čeprav ni vedno lahko. Z malo več volje ti bo uspelo.
Žal nisi napisala, zaradi katerih problemov se ti je zrušil svet, tako da ti glede tega ne morem nič svetovati.
Če boš imela čas, ti svetujem, da prebereš knjigo  Elisabeth Lukas Na sledi veselju.
Mlada si, zdrava si in zaslužiš si biti vesela, ne glede na probleme, ki so sestavni del slehernega življenja.
Želim ti lepe praznike, v novem letu pa veliko volje in energije za dosego ciljev.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja