Trenutno sem v 2 letniku in se nisem ziher če bi šla na faks. Razmislam o faks za zdravstvene vede Maribor. Najprej mam namen naret 1. stopnjo zdravstvene nege potem pa se 2. Stopnjo smer urgentna stanja. Ampak mi niso čisto jasne točke iz 3 pa 4 letnika. Ker pise da moraš imet 40% splošni uspeh v 3. in 4. letniku, če bi mi lahko razlozli kako to deluje.
• uL
uLaa
Hej,
za vsak faks so pogoji za vpis različni glede na to katero šolo si naredila, katere predmete si imel prej..., ampak v večini šteje splošni uspeh 3. in 4. letnik ter matura. V tvojem primeru sem razbrala da splošni uspeh šteje 40% matura pa 60%, to ne pomeni da moraš pisat 60% ali biti 40% uspešna ob koncu letnika ampak samo tolikšen procent od točk, ki jih boš dosegla se bo štel pri izračunavi točk. Težko je razložit koliko točk teh 40% ali 60% predstavlja, zato ti predlagam da v google napišeš faks za zdravstvene vede Maribor dijaški.net in tam imaš vse lepo razloženo, tudi sama si lahko izračunaš koliko točk bi imela in ali bi bila sprejeta.
Lp:)
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
dobro je, da že razmišljaš o vpisu na fakulteto. Četudi še nisi prepričana, ali se boš nanjo vpisala, še imaš vseeno dve leti časa, da se trdno odločiš. Marsikaj se še lahko spremeni v tem času, tako da brez skrbi.
Sicer letošnji razpis za vpis, v katerem bodo zapisani vpisni pogoji, še ni izšel, zato bom uporabila informacije od lani. Mogoče se v dveh letih še kaj spremeni. Sicer pa je lani veljalo, da traja študij prve stopnje tri leta. Ob morebitni omejitvi se upošteva naslednje:
- Splošni uspeh pri zaključnem izpitu, poklicni maturi ali splošni maturi – 60 % vseh točk.
- Splošni uspeh v 3. in 4. letniku – 40 % vseh točk.
To pomeni, da se ob morebitni omejitvi vpisa pri kandidatih v teh procentih točkujejo in seštevajo točke, ki so potrebne za sprejetje v program. Splošni uspeh na maturi je torej uspeh, ki ga dobiš skupno od vseh predmetov (seštejejo se ocene pri vseh predmetih na maturi), splošni uspeh v 3. in 4. letniku pa je skupni končni uspeh v omenjenih letnikih. To se skupaj sešteje in dobiš 100 %.
Če se boš odločila za vpis na Zdravstveno nego in še trenutno nisi vpisana v podoben srednješolski program, boš morala v 4. letniku opraviti še nekaj ur usposabljanja, da boš pridobila znanje iz zdravstvene nege.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. ang. in mag. prof. ped.