Sem 4 letnik na srednji šoli predšolske vzgoje in za 5 predmet se si izbrala psihologijo... Zanima me ali obstaja se kaksna druga pot da bi lahko študirala kaj v psihološki smeri brez splošne mature? Želim si priti na ČMO smer zakonska in druzinska terapija ampak nisem prepricana kje se lahko potem zaposlim... skrbi me tudi saj je nekaj predmetov tudi o svetem pismu in veri sama pa nisem verna. Kaj naj storim?
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Samo s poklicno maturo ne moreš na noben univerzitetni študij; potrebuješ vsaj 5. predmet.
Mogoče bi ti bila bližje izbira socialno delo (glede na to, da praviš, da ti verske vsebine ne bi bile blizu)? Ampak v tem primeru bi morala kot 5. predmet opravljati angleščino, na poklicni maturi pa matematiko.
S psihologijo se lahko vpišeš na pedagogiko in mogoče uspeš na 2. stopnjo kam drugam (možno je npr. tudi na psihologijo, a je treba imeti dovolj visoko povprečje in opraviti kar nekaj dodatnih izpitov pred vpisom).
Tako da je poti več ... Predlagam ti, da preveriš vpisne pogoje za 2. stopnjo (magistrska stopnja) v Razpisu za vpis.
Želim ti uspešno šolsko leto in te lepo pozdravljam.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja