Hoj, sedaj oktobra zacnem s faksom in imam eno vprasanje kako navezat stik z eno s srednje sole sedaj ko bova sosolki (sva bli sosolki) ... v bistvu gremo na zdravstveni faks, ona in njene 3 pa js pa se ena moja. In one se sicer ne razumejo najboljs, tko da ne morm glih pricakovat da postanemo neka grupa, bi si pa z njo vseen zelela postat se boljsa ker je ful uspesna pa prijazna, tak vzor dobesedno, pa tut najni starsi se poznajo tako da bi bilo fajn malo poglobit stike ... se poznava, sva se veckrat pogovarjali tudi ampak bolj nisva sodelovali tko da me zanima kako bi lahko malo si postali boljsi ali pa kaj
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej čestitke za novo poglavje z začetkom študija, ki te čaka in bo polno novosti ter izzivov. To je obdobje, kjer boš počela in se učila stvari, ki te zanimajo; tiste, ki jih želiš delati kot zaposlena; obdobje novih odnosov in poglobljenih prijateljstev.
Zanima te, kako bi lahko vzpostavila boljši odnos s sošolko iz srednje šole, saj se ti zdi ta punca zanimiva in prijazna, pa bi si želela se več družiti z njo. Na fakulteto vas gre več punc, ki se med seboj ne razumejo najbolj in ne družijo. Ti bi kljub temu, da se ostale punce ne družijo, s to sošolko želela boljši odnos. Odgovor je težko konkreten in pravilen, saj bo do vzpostavljanja odnosa prišlo sproti, to pomeni, da boste prišle v situacije na predavanjih in vajah, kjer boste morda tudi morale delati skupaj po parih ali skupinah, ter se tako bolje spoznale in povezale. Morda bi bilo dobro, da tej punci poveš o tem, da bi si želela imeti z njo boljši odnos, jo bolje spoznati in se kaj več družiti tudi v prostem času. Mogoče ji povej, da ti je všeč to, da je prijazna in še izpostavi kakšno njeno dobro lastnost, pa bi ti bilo v interesu, da se več pogovarjata. Skušaj delovati spontano in takrat, ko bo situacija najbolj ugodna, da poveš o tem. Povprašaj jo o njenih hobijih, morda imata tu kaj skupnega. Morda lahko svojim staršem poveš, če bi organizirali kakšno skupno druženje pred začetkom študija ter povabili njene starše ter njo, da bi se malo družili in pogovarjali. Tudi na tovrstnem srečanju bi lahko naneslo, da ji poveš o tem, da bi se rada več družila z njo. Mislim, da je iskrena komunikacija ključ do uspeha tako v odnosih kot v življenju. Izpostaviš lahko še to, da veš, da ostale punce nimajo ravno najboljšega odnosa in da na to ne moreta vplivati, lahko pa se vidve družita, kar bi imelo vpliv tudi na to, da bi se morda še one boljše spoznale in imele boljši odnos. Ko bo prišlo do takšne situacije, lahko tudi svoji prijateljici poveš, kako se ji zdi, da bi se več pogovarjale še z njo ter njeno skupino. Ne moreš vedeti, kaj lahko nastane iz tega in da so morda punce čisto v redu, le bolj zaprte do novih ljudi in si tudi želijo več prijateljskih odnosov. Tega ne moreš vedeti sedaj, ko bodo prišle situacije na fakulteti, se bo najbolj videlo. Ljudje se napram srednji šoli spremenijo na fakulteti, bolj dozorijo in lahko razvijejo boljše vedenje do znancev od prej, kar pomeni, da imate še veliko priložnosti pogovorov, pomoči pri študijskih obveznostih in razvijanja odnosov. Le pogumno in iskreno v novo poglavje ter v vzpostavljanje novih odnosov. Največ boš naredila z iskrenostjo, spoštljivostjo in pomočjo drugim, saj bodo tako videli, da si oseba, ki stoji za svojimi odločitvami in dejanji.
Želim ti dober in miren začetek študijskega leta,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije