Pozdravljeni,
Zanima me ali morda veste kako je s prepisom na drugo fakulteto istega programa. Uspešno sem končala maturo vendar razmišljam da bi si želela na fakulteto katero sem vpisala pod drugo izbiro. Je možno prenesti prijavo ali karkoli?
Hvala za vas čas in lep pozdrav
Ka
Kaj
Se mi zdi da samo če so še prosta mesta v 2.vpisnem roku? Nisem 100%.
Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Prijave, oddane februarja, ne moreš spreminjati. Sedaj lahko samo počakaš, da vidiš, kam si sprejeta. Če se tja ne želiš vpisati, ti ostane možnost, da se ne vpišeš in počakaš na razpis za vpis v drugem prijavnem roku, ki bo avgusta. Če bo študij, ki si ga želiš, takrat še imel prosta mesta (o tem lahko vnaprej sklepaš na podlagi prijav v prvem krogu, a moraš upoštevati, da so v to številko vključene samo prve želje!), boš lahko oddala prijavo zanj.
Druga možnost je še, da na fakulteto nasloviš prošnjo za menjavo programa, ti pa ne znam povedati, kakšne možnosti imaš, da si pri tem uspešna.
Želim ti uspešno izbiro in uspešen študij. Ter seveda dolgo in lepo poletje
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja