Pozdravljeni!
Začela sem s faksom in že kar od samega začetka sem negotova, pod stresom ... ampak nekako moram reči, da ok shajam in se spopadam z novimi izzivi :), RAZEN ...
...s predavanji. Všeč so mi, snov mi je zanimiva, težava pa nastane, ko moram pisati zapiske ali si jih narediti sama. In ob vsej tej količini snovi se sploh ne znam zorganizirati, da bi se lahko nekako sproti učila. Trudim se in trudim, pa nikakor ne osvojim sistema ...
Ima kdo mogoče kak nasvet? Mi lahko, prosim vas, morda svetuje kak pedagog? Kaj je učinkovito? Kako slediti in delati zapiske med predavanji?
Pa lep preostanek oktobra še naprej! :)
• Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena "brucka",
me veseli, da si se s svojim vprašanjem oz. izzivom obrnila na nas.
Praviš, da si začela s faksom in da si od začetka pod stresom in negotova. Največji izziv ti predstavljajo predavanja in zapiski, ki si jih moraš narediti.
Najprej vse pohvale za pogum in uvid v svoj izziv. Ko vstopimo v študijske klopi, vidimo, da je sistem precej drugačen kot je bil v srednji šoli in da je nekako potrebno spremeniti tudi sistem, način učenja, kateri je bil v srednji šoli za nas učinkovit. Količina snovi je na fakulteti običajno precej večja kot je bila v srednji šoli in jo je potrebno selekcionirati, kaj je pomembno, kaj je manj pomembno in kaj morda lahko izpustimo. Najti boš morala sistem, kateri bo zate najbolj učinkovit. Če imate študijsko literaturo (npr. knjigo, skripto...), lahko poskusiš s podčrtavanjem pomembnih delov snovi in učenjem teh podčrtanih delov. Lahko poskusiš med predavanji čim več zapisati in potem doma združiti snov s predavanj in literature v nove zapiske, iz katerih se boš kasneje učila. Lahko poskusiš tudi na način, da med predavanji zgolj poslušaš in doma s pomočjo literature in spomina s predavanj narediš zapiske. Poskušaj pri sebi ugotoviti kakšen sistem ti je najlažji in glede na stil učenja najbližji. Morda se dogovorite tudi s kolegicami s fakultete, s katerimi ste si bliže in si podelite izpiske ali morda dogovorite, da vsaka pripravi izročke dela snovi in si jih potem izmenjate. Načinov je veliko, vsak zase mora odkriti kaj mu najbolj ustreza.
Želim ti uspešno študijsko leto, predvsem pa, da zase najdeš najbolj primeren način učenja.
Vse dobro ti želim.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka
• Br
Brucka
Hvala za odgovor! Na vse te druge možne načine iskreno sploh nisem pomislila.