Pozdravljeni, začela sem obiskovati 1.letnik faksa in sicer ekonomska fakulteta v ljubljani. Ugotovila sem da to ni zame. Vem pa da se bom šolala naprej ampak na drugem faksu. Zanima me kaj naj naredim, saj ne želim izgubiti statusa študenta. Ne zelim si obiskovati tega faksa ker vem da ga ne zelim opraviti, bi pa namesto tega delala to leto. Kako je s pavziranjem. Imam leto pavziranja in seeno moznost vpisa na drugi faks? V šoli se ne morem pozanimati ker bi me cudno gledali ce bi jim povedala da bom vpisana na faks ampak ne bom hodila in delala izpitov.
hvala za odgovore ????
Uredništvo
Urška Žerak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala za tvoje vprašanje. Če te pravilno razumem pišeš, da imaš težavo, ker si ugotovila, da izbrana fakulteta ni zate. Po dostopnih informacijah na spletu, se lahko na začetku študijskega leta, tj. do 15. oktobra iz fakultete izpišeš brez da bi izgubila »bonus« in opraviš prepis na drug študijski program. Več informacij je dostopnih na naslednji povezavi. Glede samega postopka žal nimam natančnejših informacij, predlagam pa, da kontaktiraš študentsko svetovalnico (info@svetovalnica.com; https://www.svetovalnica.com/kontakt). Lahko jih tudi pokličeš na: 01/438-02-53; dosegljivi so v času uradnih ur od torka do četrtka med 9.00 in 14.00 uro. Usposobljeni svetovalci ti bodo zagotovo znali podati vse potrebne informacije glede študija in prepisa med posameznimi študijskimi programi.
Srečno in vse dobro ti želim.
Prijazen pozdrav
dr. Urška Žerak, mag. psihologije