Kje videti omejitve preteklih let na fakultete, dodiplomske in magisterske studije?
nš
hejla
na spletni strani dijaski.net mas pod zavihkom seznam fakultet/visokih sol s programi. tam zberes univerzo/solo na kero si se vpisal/a in program pol pa mas dol en seznam kjer je napisano solsko leto pol pa se omejitev ce je bla pa stevilo tock tam kjer je bla omejitev. Npr ce gres studirat kemijo je napisano solsko leto 2024/25 in cist na desni strani omejitev, minimalno stevilo tock je 77
upam da ti je odg kaj pomagal
st
stud
Tukaj so samo za dodiplomski. Kje pa je za magisterski študij?
Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen
opazila sem, da si prejel že kar nekaj koristnih informacij glede vpisa na študij, kar je super. Različne spletne strani nudijo dostop do zate pomembnih informacij, najbolje pa je spremljati vladno spletno stran.
Glede na tvojo starost sklepam, da si eden izmed že vpisanih kandidatov oz. želiš komu svetovati glede vpisa. Kot so zapisali na spletni strani Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in inovacije, "Omejitev vpisa za slovenske in EU državljane za študijsko leto 2024/25 ima 110 študijskih programov oziroma smeri in načinov študija (lani 104). Sklepe o rezultatih prvega roka izbirnega postopka bodo kandidati prejeli elektronsko preko portala eVŠ do 22. julija 2024, vpis sprejetih pa bo potekal na visokošolskih zavodih od 23. julija do najkasneje 16. avgusta 2024.
Drugi prijavni rok bo potekal od 21. do 27. avgusta 2024. Podatki o še prostih mestih za drugi prijavni rok bodo 20. avgusta 2024, objavljena na spletnem portalu eVŠ in na spletnih straneh visokošolskih prijavno-informacijskih služb."
V kolikor ti ali kdo drug potrebuje informacije o omejitvah, so najbolj zanesljive na tej in tej povezavi.
Konkreten primer pa je običajno naveden tudi na spletni strani posamične fakultete. Prilagam ti tudi povezavo do omejitve vpisa na Fakulteti za računalništvo in informatiko v Ljubljani.
Če imaš še kakšno vprašanje, ti z veseljem odgovorim.
Lepo bodi!
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike
Uredništvo
Ana Boršič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
vidim, da si prejel že kar nekaj koristnih nasvetov. Ne glede na to, da so omenjene spletne strani zelo koristne, ti svetujem da se osredotočiš na uradne podatke Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in inovacije. Oni so tisti, ki so nosilci področja in tisti, ki ažurno posodabljajo podatke.
Prilagam ti koristne povezave:
Seveda so informacije dostopne tudi na uradnih spletnih straneh fakultet. Prilagam ti tudi primer Fakultete za računalništvo in informatiko Ljubljana.
Če imaš še kakšno vprašanje, ti z veseljem odgovorim.
Lepo bodi!
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike