Pozdravljeni,
v šoli imam zelo dobrega prijatelja še iz oš in velikokrat sem pri njem doma. Pred približno enim letom sva bila sama doma in on je izvlekel penis, jaz pa sem mu ga malo iz poguma in radovednosti začel fafati. Zdaj sva se nekako navadila in to se digaja vsak teden. Enkrat mi je želel vrniti uslugo, a ko ga je vzel v usta mi je bilo neprijetno. Drugače imam rad punce, a nekako zelo uživam v zadoboljevanju prijatelja. V bistvu je to kar se dogaja odraz najine globoke prijateljske vezi iz otroštva, a to ni povsem karakterustično za heteroseksuakca, zato sem se začel spraševati če sem gej.
Lep pozdrav.
St
Stol
Pozdravljen,
najverjetneje si biseksualec. Lepo bodi.
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
spolna usmerjenost je lahko zelo fluidna, kar pomeni, da se tekom življenja lahko spreminja, zato se je včasih težko »popredalčkati« v eno od kategorij. Kljub temu razumem, da imaš željo oziroma potrebo po tem, da svojo spolno usmerjenost definiraš. Predlagam, da si vzameš čas, da raziščeš ali so ti všeč punce, fantje ali pa morda punce in fantje hkrati. Morda so ti všeč samo določene osebe in pri tem spol sploh ni tako pomemben. Pri raziskovanju se mi zdi pomembno, da se z definicijami ne omejuješ in si pustiš dovolj prostora ter slediš sebi.
Prav tako nas osebe lahko privlačijo na različne načine. Nekatere nas privlačijo fizično, druge romantično, nekatere pa fizično in romantično hkrati. Pomembno je, da se v odnosu osredotočiš na to, kako se počutiš sam s sabo ter kako se počutiš ob drugi osebi. Ob tem lahko razmišljaš ali te oz. na kakšen način te druga oseba privlači, ne glede na spol.
Prijazen pozdrav,
Eva Mulej, uni. dipl. socialna pedagoginja
svetovalnica Legebitra