Imam problem (no shit).
Torej. Imam ex-a (če kdo ne ve, to je fant, ki je vame), ampak meni pa in ni všeč. Sva prijatelja in v isti friend grupi in to je še bolj tečno, ker je skos zram mene! In pol mi namenja fuuuul pozornostu in me sprašuje, kako je šel test pa kako sem.... Skos bi rad bil zram mene pa se pogovarjal in mi pomagal. Ampak meni to ni všeč! Mislim , sej je fajn fant pa vse... ampak sem res že mentalno izmučena, ker ga moram prenašati... :( Vem, da to dela zato, ker me ma rad pa vse... Sam včasih je preveč... In se nikamor ne morem skriti.
Imam tud 2 prijateljici, ampak ena je dobila zdej nove prijatelje in se me občasno izogiba, druge pa nikoli ni v šolo, ker se ji pač ne da pridit...
In sem zdaj čisto sama. Samo ex je še z mano, kar pa mi ni všeč.
2 - imam crusha. Torej simpatijo. Mislim, da sem mu všeč nazaj, ampak sva oba zelo plašna glede tega... Rada bi mu povedala, ampak me je preveč strah. Ampak, če bom zavlačevala, bo itak prepozno.
Kaj naj??
Kr
Kr_ena_1
Khm, sori, ampk a ni ex tvoj biuši (če si ga sploh mela).....?
le
legvan
oj,
ex-u poskusi na lep način povedati, da med vama ne bo nič in pač mora to sprejeti, 2- glede crush-a pa, ful odvisno od situacije, če se družita, sta prijatelja... če se še ne družita tolk, pa bi se rada prepričala, da je obojestransko, mu daj kakšen namig, al pa pogled, tok da sešteje ena in ena. če sta pa že recmo frienda, pol ga pa kao nekam povabi. če veš da sta oba bolj plašna, glede njega ne moreš nič, sebe pa lahko prepričaš, da narediš prvi korak.
upam da pomaga.
PS: PRILOŽNOST IZGUBLJENA NE VRNE SE NOBENA!
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
napisala si, da imaš na eni strani nekoga (tvoj "ex"), ki ti daje ogromno pozornosti, ki PA je ne želiš na tak način, na drugi strani pa občutek, da ostajaš brez "svojih" ljudi. To zna biti zelo naporno, posebej pri 13 letih, ko so prijateljstva in simpatije zelo intenzivne in pomembne.
Glede tvojega bivšega fanta je zelo pomembno, da veš, da nisi nesramna ali slaba oseba zato, ker ti njegova pozornost ne ustreza. Veliko ljudi misli, da morajo biti hvaležni za pozornost samo zato, ker je nekdo prijazen do njih. Ampak v odnosih šteje tudi to, kako se TI počutiš. Verjamem, da on verjetno nima slabega namena in da ti želi biti blizu, ampak to še ne pomeni, da moraš ves čas prenašati nekaj, kar ti jemlje energijo. Včasih pomaga že to, da začneš malo bolj jasno kazati svoje meje, npr. da se včasih usedeš drugam, greš do drugih ljudi ali pa ne odgovarjaš vedno tako dolgo in intenzivno. Ni treba narediti velike drame ali ga prizadeti. Dovolj je, da začneš bolj poslušati sebe.
Zelo razumljivo je tudi, da se ti zdi vse težje zato, ker se trenutno počutiš precej samo. Mogoče pa lahko poskusiš spet graditi stik tudi z drugimi ljudmi – ne nujno takoj najboljših prijateljev, ampak mogoče kakšne manjše pogovore s sošolkami, s kom pri interesni dejavnosti, mogoče celo z nekom, s katerim se prej nisi veliko družila.
Kar pa se tiče tvoje simpatije je seveda zelo možno, da je tudi njega strah popolnoma isto kot tebe. Pri teh letih je to skoraj vedno tako. Nihče noče biti zavrnjen ali izpasti “čuden”. In veš kaj? Ni nujno, da mu takoj poveš nekaj ogromnega v stilu “všeč si mi”. Veliko bolj naravno in manj strašno je, da začneš z majhnimi koraki. Več pogovorov, kakšno sporočilo, vprašanje glede šole, hec, mogoče da ga sama kdaj poiščeš. Tako se bližina gradi postopoma in ni občutka, da moraš narediti en velik pogumen skok. Verjamem, da je to lahko zelo težko, ampak bti pogumen običajno pomeni ravno to, da nekaj narediš kljub temu, da te je malo strah.
Želim ti vse dobro!
Živa Pirc, mag. psihologije
ha
halooo
Hej.
1. Ex je bivši
2. Bodi zadovolna da te ma kdo rad
3. Ne se smilit sama sebi ker ti bo sam še slabš
4. Probi navezat stike z novimi prijateljicami ker te očitno niso prave prijateljice