Zdravo. Jaz sem 7. razred (13) sm in mi je en fant iz 9. zelooo všeč. Želim si, da bi se vsaj mal druzla pa pisala če že ne kaj drugega samo me ne doda nazaj na nobeni aplikaciji kr pomoje ne ve kdo smm ? Sam sm opazla da me vcasih tk mal gleda pa to sam zihr ni vame. Nemorem nehat razmisljat o njemm zdej ga pa se vsepovsod videvam. Ugotovila sm da zihr nism njegov type kr sm vidla njegov instagram following listo. Kaj naj naredim? Strah me je da ce ga kaj vprasam al pa mu povem se mi bo smejau v faco al pa me zasovrazo al pa bo svojim sosolcem povedu pa bi se osramotila pred celotno šolo. Na šoli so vlk lepše punce od mene nimam možnosti. prosim ce zna kdo pomagat ce ne je pa tut vredu bom ze
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da ti je všeč starejši fant. Preko socialnih omrežij nista povezana, se pa pogosto srečujeta. Meniš, da nisi njegov tip punce, sprašuješ se, kaj storiti.
Žal ti direktnega nasveta ne morem dati. Ti si tista, ki se moraš odločiti, kaj boš naredila. Omenjaš možnost, da bi ga ogovorila v živo. V kolikor se tega lotiš, razmisli, kako bi z njim najlažje navezala stik. Seveda pa moraš biti pripravljena na vse možne izide. Možnost je tudi, da ne storiš ničesar in fanta še naprej le opazuješ od daleč. Kakorkoli se boš odločila, je v redu. Svetujem ti, da pri odločitvi slediš svojemu srcu, zagotovo pa pomaga tudi pogovor s kakšno dobro prijateljico, ki ji lahko zaupaš.
Lepo bodi!
Lea Prinčič, mag. psihologije