Živjo mi lahko prosim poveste, če je moj sošolec vame. Na primer danes sem sedela na tleh pred učilnico, kjer smo čakali pač in rabiš sedeti na tleh in sem pač pospravljala svojo puščico in pol sem kar naenkrat zraven mene usedu in je pač tko. Par stvari mi je, kr vzemu npr. česu se je z mojim glavnikom, vzel moj prfum itd...
Sam je pa res da je do vseh punc tko čudn sam najbl pa še do mene. (ampak ne vsak dan) Pač zravn ene moje sošolke se je kr vsedu, ko smo se pogovarjale itd. Kot sm že rekla to se zgodi tko parkrat, pr men pa skoz...
Pa pri matematiki kosi rabiš pač izbrat komu boš do flomaster da bo naprej pisal po tabli je dou on vedno men, pol je pa en dan, dou moji sošolki na desni flomaster mislm da se je zafrkavu... pa enkrat pred kosilom je pač sem tako stal v vrsti za mano in je tko rekel "ej kako ti je že res ime, aja Eva sem že skoraj pozabil tvoj ime in pol sem jaz rekla jaz bi tudi najrajši njegov ime pozabla, vem čudn..... (Nism vedla, kaj nj rečm)
Pa še neki: V bistvu pač bila sva zaljubljena v drugem razredu, samo da on tega ne ve. Pač on je bil ful vame zaljubljen,in jst sm bla v njega. Ampak on ni videl, da sem bila jaz v njega in ja on tudi mislil, da jaz ne vem, da je bil on vame, zato je bilo v bistvu tako do sedmega vse tako ful čudno. Zdaj se pa kar naenkrat na začetku začne o zelo čudno obnašati, pa mi je tud sošolka rekla, da je zdaj tak, ful čudn. Vem sam da ni v nobeno drugo v našem razredu al na šoli, ker sm ga enkrat že slišala to rečt...
P.S Zdj sm v 8. r... Sicer pa pogovori ne pridejo upoštev. Tudi prijateljicam (in bff) se ne morm zaupat ker je ena od njih vanga in one tut vse izdajo. Aja pa nimam telefona...Pač ful čudn in zakompliciran, ker kkšn dan se ful čudn obnaša, kak dan pa k da ni nč... Upam da mi odgovorite! Hvala, vrjamem da je ta spletna stran super!
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Eva, pozdravljena!
Na nas si se obrnila z vprašanjem glede tega, ali je tvoj sošolec zaljubljen vate. Praviš, da se veliko heca s teboj in da je pred leti že bil tvoja simpatija.
Najprej bi te rada vprašala, kako se zdaj ob njemu počutiš, kakšni občutki se ti porajajo ob tem, ko ti nagaja in ko se pogovarjata? Bi si želela biti še naprej v njegovi družbi, ti je ob njem prijetno? Glede na odgovore na moja vprašanja ti bom lahko bolj usmerjeno svetovala, kaj lahko storiš.
Sicer pa te spodbujam, da se z njim pogovarjaš. Razumem, da ti je morda malce nerodno, sploh zato ker je tudi njegovo vedenje do tebe nekoliko nenavadno. Morda je to res njegov način, kako ti sporoča, da si mu všeč. S tem ni nič narobe, je pa malce težje zate, saj boš morala verjetno biti ti tista, ki naredi prvi korak proti temu, da se začneta o tem odkrito pogovarjati.
S prijateljicami ti ni treba govoriti, če se jim s tem ne želiš zaupati. Lahko se pogovoriš s kom iz svoje družine, ali pa začneš pisati dnevnik. Tudi naša svetovalnica in jaz smo ti zmeraj na voljo.
V pričakovanju na tvoj odgovor te lepo pozdravljam.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)