Zdravo
Meni je en iz naše šole zelo všeč in vsak dan se spogledujejo ampak nevem kako ga naj vprašam za snep ali če bi bil moj fant. In sploh nevem če sem lepa za njega . In če to kaj za fante pomeni da se spogledujejo več kot 5 sekund?
Lp. Sara
• Uredništvo
Lara Pustatičnik

Odgovor svetovalke:
Živjo, Sara!
Najprej, super je, da si pogumna in razmišljaš o tem, kaj čutiš. :)
Spogledovanje je lahko znak, da si tudi ti všeč tej osebi, ampak to ni vedno čisto jasen pokazatelj. Nekateri ljudje se spogledujejo iz navade ali za zabavo, zato je najboljše, da to ugotoviš tako, da narediš majhen korak naprej.
Če želiš izvedeti, kako se počuti glede tebe, lahko začneš z nečim preprostim, kot je prijazen pogovor. Lahko ga vprašaš kaj o šoli ali o nečem, kar te zanima, na primer: "Hej, a si ti videl kaj je naloga za jutri pri (predmet)?"
Ko se boš počutila bolj sproščeno, mu lahko omeniš, da bi ga rada dodala na Snapu, na primer: "A te lahko dodam na Snapu? Tako bo lažje, da te lahko kdaj vprašam kaj glede šole." To je čisto casual in ne preveč direktno. :)
Glede tega, ali si "lepa zanj" – to je težko reči, ker je lepota subjektivna. Pomembno je, da si prijazna in samozavestna, saj to pri ljudeh največ šteje. Ne pozabi, da je najbolj pomembno, da si zvesta sama sebi. Če si mu všeč, bo to videl ne samo zaradi tvojega videza, ampak zaradi tvoje osebnosti.
In še nekaj – če se spogledujeta več kot 5 sekund, je to lahko znak, da te opazi. Ampak namesto da preveč analiziraš, raje naredi majhen korak naprej in vidiš, kaj se zgodi. Ne pozabi, vsak pogum šteje!
Držim pesti!
Lara Pustatičnik, dipl. psihologinja