Zdravo.
Ob začetku 2. letnika sem prvič poizkusil ekstazi in ga v 3. letniku redno jemal. Zdaj sem trezen že skoraj 2 leti ampak še vedno čutim dolgoročne stranske učinke depresije.
Se tudi zdravim z asentro in wellbutrin pol leta, vendar se depresija ni nič spremenila.Zanima me kako dolgo lahko trajajo ti stranski učinki?
Lep pozdrav in hvala
Ko
Kolegica17
Eila, nisem imela istih izkusenj z drogami, ampak sem se pa zdravila zaradi dolgoletne depresije in imela asentro, obcutek bolsega pocutja sem sele zaznala po letu!
Sele sedaj po dveh letih sem prenehala z jemanjem, kljub temu cutim se depresijo ampak v manjsi obliki oz tako da jo znam kontrolirati.
Vse bo uredu ne obupaj, nobena rana se ni zaprla cez noc <3
Cestitke za 2.leti treznosti! Ur amazingCitiraj
Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen.
Če te prav razumem imaš že dlje časa depresivne občutke, za katere se ti zdi, da vztrajajo kljub zdravilom. Kadar droge jemljemo dlje časa, se lahko pojavijo težave v duševnem zdravju. Na potek slednjih težav vpliva več dejavnikov, zato ti na tvoje vprašanje težko natančno odgovorim.
Lahko razumem tvojo stisko ob občutkih, da se depresija ni nič spremenila. Glede na to, da ti je uspelo premagati zasvojenost, verjamem, da boš zmogel postopoma zmanjšati tudi občutke depresije. Žal ti ne bodo izginili čez noč, saj so spremembe na teh področjih lahko dolgotrajne, in že mali napredki štejejo ogromno. Kar pogumno naprej ... Poleg zdravljenja z antidepresivi ne pozabi na dejavnosti, ki so ti prijetne, so ti blizu, te sproščajo – npr. fizične aktivnosti, druženje, pogovor, tehnike sproščanja ... Pomembno je, da poleg medikamentozne podpore dobivaš tudi možnost pogovora o tvojih občutkih oz. možnost »psihoterapije«, svetovanja s strani strokovnjaka na tem področju. Vse zgoraj naštete stvari bodo čez čas pripomogle k tvojemu boljšemu počutju.
V vsakem primeru ti svetujem, da se s tem vprašanjem obrneš še na osebo, ki ti je predpisala tvoja zdravila. Sklepam, da je to psihiate Ker le ta dobro pozna tvojo zgodbo, ti bo lažje odgovoril na vprašanje ter te usmeril na poti naprej.Želim ti vse dobro.
Patricija Kramaršek, mag. psihologijeCitiraj