Jaz imam dve prijateljici, rečmo jima A in G. Z obema se poznam že od vrtca
Zadnje čase je A zelo tečna G-ju. Pač njej. Men je fajna. G mi skos govori kak naju simfa za najim hrbtom, pa kak je o men govorila nesramne stvari, pa vsem povedala v koga sem...To da je povedala v koga sem je res. To vem. Ne vem pa ali naj verjamem kako govori za najim hrbtom grdo o naju. Ne vem če naj verjamem G ali A.G je včasih zelo težka in naporna oseba, na splošno pa je dobra prijateljica. Vedno mi govori kak ji je a tečna pa to. Men je kr okej. In ne vem kaj naj. Rada bi se družila z obema... Pomoč!! -
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Hej!
Razumljivo je, da si zmedena. Če si prijateljica z obema že od vrtca, je normalno, da ti ni všeč občutek, da moraš izbrati stran. Hkrati ti ni treba izbrati samo ene prijateljice, še vedno se lahko družiš z obema, tudi če se oni dve trenutno ne razumeta najbolje. V osnovni šoli so dinamike prijateljstev ponavadi kar pestre in hitro spreminjajoče. Koliko časa pa se prijateljici že ne razumeta najbolje?
Kar se tiče tega, kaj naj bi A govorila za tvojim hrbtom, je dobro, da ostaneš previdna. Včasih ljudje stvari razumemo narobe ali jih povemo drugače, kot so se res zgodile. Bolj pomembno je, kako se A obnaša do tebe. Če je do tebe večinoma prijazna in se z njo dobro počutiš, je to tudi nekaj, kar šteje. Vedno pa jo lahko tudi vprašaš, čeprav ni nujno, da boš dobila iskren odgovor.
Če te je prizadelo, da je povedala drugim, v koga si, ji lahko tudi to poveš. Velikokrat se ne zavedamo, da morda nezavedno nekoga prizadenemo.
Se je vaša situacija v teh dneh že kaj spremenila? Kako se ti počutiš ob njima?
Lepo bodi,
Cita Jenko, mag. psihologije