Stata sm 14 let in hodim v 9 razred
Spobadam se z samoposkodovanjem in večkrat dnevno pomislim na to. Poskušala sem vse vrste načinov da bi preprečila to a neč ne pomaga. To delam ze nekaj casa ze ne let.
V sedmem razredu sem bila tudi posiljena in se kar čutim njegove roke na telesu in nvm kaj naj. Res nič ne pomaga.
Rabim nasvet saj starsem nocem povedati ali uciteljom. Prijateljev pa niti zares nimam.
Kaj naj zdaj? Hvala za nasvete in odgovor.
L.p.
• Uredništvo
Julija Pelc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal mi je za vse, kar si doživela in se ti ne bi smelo zgoditi. Travma je še živa v spominih in občutkih. Pomembno je, da dobiš strokovno podporo, da se težave ne bodo stopnjevale. K trpkosti in bolečini izkušnje se kasneje rado prilepijo še druga stanja in vedenja, kot so na primer samopoškodbe. Vem pa, da je za uspešno izstopanje iz teh stisk potrebno pristopiti širše, zato verjamem, da ti, kot pišeš, dosedanji trud še ni pomagal.
Moj nasvet je: pojdi do svetovalne delavke, če ta hip še ne moreš do staršev (oz. nisi gotova, kako bodo reagirali). Ne vem, kaj te ovira, da ti je težko povedati staršem? Strah? Sram? Vem pa, da potrebuješ podporo. Z osebo iz svetovalne službe bosta skupaj domislili, kako naprej. Naredi tudi ta korak, tako kot si slednjega, da si nam pisala. Tu smo zate na tvoji poti, da odpreš »vrata«: do staršev, do svetovalne službe ali drugega odraslega, kar je v tem trenutku lažje. Za zlorabo, ki se ti je zgodila, v nobenem primeru NISI ti odgovorna!
Ne morem biti fizično ob tebi, da bi te korake naredila čim prej. Sem pa v mislih s teboj preko besed. Lahko jih napišeš tudi ti, tudi to je ena od poti, da sporočiš in pustiš pismo pri svetovalni službi ali zapisano pokažeš staršem, če je govoriti še pretežko. Pomembno pa je, da informacija pride do njih, da boš lahko dobila to, kar potrebuješ za izstopanje iz stiske. ZDAJ je pravi čas za naslednjo potezo. Dogovorjeno?
Tu smo zate, da te podpremo pri naslednjih korakih.
Julija Pelc, univ. dipl. psih., spec. psihološko svetovanje, geštalt psihoterapevtka