Pozdravljeni
v naši družini smo zelo v skreganih odnosih , da bolje razložim po očetovi strani imam strica, ki ima ženo in 3 hčerke. Vsi živimo v isti hiši samo da mi zgoraj oni pa so skupaj z babi ( imajo več kot polovico hiše zase tako tudi zunanjo okolico, ker pač imajo še babi ) . Pred tremi leti nam je umrl dedek in od takrat se je vse spremenilo , še posebej medsebojni odnosi in kreganje med njimi in babi. Nikoli me ni motilo in se nisem zanimala za to , ker pač vem da sta se moja starša že na začetku ( pred smrtijo) umaknila od stricove družine z razlogi. Zdaj pa ko sem postala starejša me je začelo zelo obremenjevati in zanimati, sama sem večkrat potiho odšla poslušat vzrok prepirov. Pač fora teh prepirov vedno je da stric in njegova žena hočeta babi ven spravit in dobiti v čisto last kuhinjo in njeno spalnico +kopalnico. Moja babi se zateče k nam in pač v joku začne govoriti o težavah. In res je to postalo grozno, pregrozno. Moja starša sta večkrat jo opozorila glede stricove žene in njenega obnašanja. V resnici strica spreobrnil v prepir z svojo mati , in ko je stricova žena nekoč začela hoditi pač po denar iz kartice od babi , ga je začela zelo krasti iz bančne. Moje sestrične ( 2 sta čisto okej , 1 pa čisti karakter matere). En prepir je bil prehud in nebo sta več kupovala hrane ( Čeprav da svoj denar) , ne bosta jo nikamor peljala.... nekajkrat se je mogel vmešati moj oče da jih je umiril. Pač obup!
Prosim kaj naj naredim? Čim prej odpišite
Lp
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Me zelo žalosti, da imate tako situaicjo doma. Ti pa moram reči, da si si naprtila preveliko odgovornost oziroma breme. Verjamem, da imaš babi zelo rada in da ti je zelo pomembna. A teh stvari ne more reševati vnukinja,  za te stvari morajo poskrbeti tvoji starši. Kar lahko ti narediš je, da staršema poveš, da te ta vaša situacija v družini skrbi in spravlja v stisko. A tvoja naloga nikakor ni, da boš reševala to situacijo. Starši morajo poskrbeti za to, sploh pa morata to predebatirati oče in tvoj stric ter ustrezno poskrbeti za vse družinske člane.
Lepo pozdravljena,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije