Živijo,
že dolgo časa imamo doma težave s komunikacijo in depresijo.  Sem starejša izmed dveh hčerk, mlajša je pred kratkim dobila diagnozo motnje hranjenja, v kratkem pričakujem, da ji bodo predpisali antidepresive, čeprav obe veva, da bi mlajsi bilo ljubse, da se pozdravi drugace. Za mamo sem prepričana, da je depresivna, v preteklosti je obiskovala terapevte, pa je zmeraj nekaj šlo narobe. Tudi sama sem že bila pri psihologu, zdaj pa živim sama in sem poiskala pomoč zaradi težav, kismo jih kot družina prestali. Popolnoma sem izgubljena, ne vem na koga naj se obrnem glede tega. Najraje bi videla, da se kot družina udeležimo pogovora, ker vem, da vsak posameznik ne bo povedal vsega na individualnih urah. hvala
• Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
tvoja oz. vaša situacija je precej zapletena. Bojim se, da ti takole res ne morem pomagati. Sama ugotavljaš, da bi celotna družina potrebovala pogovor in bi morda lahko na ta način našli rešitve.
Zato ti posredujem seznam psiholoških svetovalnic Posvet v Sloveniji, kjer je svetovanje brezplačno in dostopno brez napotnice.
Za prvi obisk našega centra (v Ljubljani, Kranju, Postojni, Slovenj Gradcu, Novi Gorici, Murski Soboti, Sevnici, Portorožu, Idriji, Mariboru, Zagorju ob Savi, Novem mestu, Tolminu, Ilirski Bistrici ali na Jesenicah) nas lahko pokličete na telefonsko številko 031/ 704-707 ali se oglasite osebno na Tržaški 132 v Ljubljani v času uradnih ur, ki so vsak delovni dan med 8. in 20. uro.
Za prvi obisk svetovalnice v Celju, Laškem, Velenju in Mozirju pa se lahko naročite na telefonski številki: 031/778-772 (ponedeljek - četrtek: 13.00 - 18.00, petek: 12.00 - 14.00)
Za sprejem ne potrebujete napotnice ali zdravstvene izkaznice, svetovanje je brezplačno.
Prav prisrčno te pozdravljam in želim vse dobro, predvsem pa mirne, vesele in ljubeznive velikonočne praznike.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja