PROSIM SKRIJTE OBJAVO. GRE ZA TO DA SE NEKAJ LET SPOPADAM Z DEPRESIJO IN SE REŽEM ŽE NEKJE 6 LET. MOJA DRUŽINA VE, DA SE REŽEM. KAKO POVEDATI SESTRI, DA SE JAZ NE ŽELIM NEHATI REZATI, KER MI ONA VEDNO REČE NAJ NAJDEM DRUGE NAČINE, NPR. DA DRŽIM LED IN DRUGO. JAZ JI REČEM, DA SI ZAENKRAT ŠE NE ŽELIM NEHATI IN TUKAJ SE NAJIN POGOVOR ZAKLJUČI, KER NE MORE VRJETI, DA JAZ TO HOČEM POČETI, ENOSTAVNO NE RAZUME TEGA, DA HOČEM TO DELATI. JAZ PA JI NE ZNAM POJASNIT ZAKAJ JE TAKO, DA MI JE RES HUDO IN JE TO EDINA STVAR, KI MI ZAENKRAT RES POMAGA, RADA ČUTIM TO BOLEČINO KO SE REŽEM. SKRATKA RADA JI BI NEKAKO REKLA, DA PAČ MOJE ŽIVLJENJE NE BO NIKOLI OK IN DA BOM ŠE NEKAJ ČASA IZBIRALA TA NAČIN. NO VSE TO SEM JI REKLA, SAMO KAJ LAHKO ŠE REČEM, DA NE BI BILA JEZNA KO JI REČEM TO??? ZELO ME STISKA, KER LJUDJE, KI NIMAJO TEH TEŽAV, NIKOLI NE BODO ZARES RAZUMELI, KAJ NAM REZANJE POMENI, DA JE TO ZA NAS OLAJŠANJE IN DA SMO V KROGU, KI GA NE ŽELIMO PREKINITI. PROSIM KAJ NARDIM, TO SO KONSTANTNE BORBE S SESTRO, A JAZ SEM OD TEGA ZELO UTRUJENA IN ŽALOSTNA
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Najbrž ti ne bo všeč kar bom zapisala, a je pomembno da vseeno nagovorim. Pohvalila bi tvojo sestro, ne za to, da ti povzroča občutek konstantne borbe, temveč zato, ker ji je zelo zelo mar zate. Rada te ima, pomembna si ji, zato želi, da najdeš druge, bolj konstruktivne načine izražanja svojih občutkov.
Draga gospodična, ni vredno uničevati svojega telesa. Vse stiske, slaba čustva, stres, se da reševati na druge načine, ki so veliko bolj prijazni do nas samih.
Kaj te sprošča? Razveseli? Razbremeni? Se lahko o svojih misliih in čustvih pogovarjaš s kom? Pomembno je, da čustva izrazimo, a ne na način škodenja samemu sebi. Verjamem, da ti je hudo in vidiš rezanje kot dobro rešitev oziroma vir olajšanja, a obstajaja še druge, veliko bolj konstruktivne. Zakaj imaš občutek da tvoje življenje ne bo nikoli ok? Kaj pa bi ti lahko pomagalo, da bi prekinila ta "začaran" krog?
Ali obiskuješ kakšne psihološke obravnave, imaš uvedeno kakšno medikamentozno terapijo? Se oproščam za veliko vprašanj, a namen njih je, da te spodbudit k drugim rešitvam.
Javi se še kaj,
lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije