Pozdravljeni! Na vas se obracam s prosnjo po pomoci. Doma je grozno skos sem deležna psihičnega nasilja s strani starsev in brata enostavno nemorem vec res skos samo poslusam kaka sem kak sem grozna kak so razocarani nad mano in se derejo na mene in vsee in js nemorem vec res ne jes si bom nekaj naredla ker neprenesem vec nenehnega dretja.  najrajsi bi samo pobegnla in da nebi noben vedu kje sem. Ce povem svetovalni delavki u soli me bo poslala u nek krizni center in bom ko u zaporu. k zdravniku verjetno nemorem po kake tablete sama al pa kaj ker se nisem 18. kaj naj naredim? si naj najdem psihologa? komu naj povem kaj se vse dogaja?
• Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
slišati je res hudo, vse to kar doživljaš. Razumem, da si obupana in si želiš najti izhod. Pri vsem tem je zelo pozitivno, da si usmerjena k rešitvam in si pripravljena poiskati pomoč.
Ker so sedaj počitnice, je verjetno šolska svetovalna delavka odsotna. Sicer pa je ona zagotovo pravi naslov za pogovor. Nič se ne boj, brez tvoje privolitve, te nihče ne more poslati nikamor.
Kako pa veš, da je krizni center kot zapor? Po mojem vedenju je to ustanova, ki ti nudi varno zatočišče in v kateri najdeš poleg vrstnikov z različnimi težavami in druženja z njimi, tudi strokovno pomoč.
Odlična je tudi misel, da poiščeš psihologa, vendar se je potrebno naročiti in čakalne dobe so. Tudi zaupen pogovor z izbranim zdravnikom/zdravnico ti je lahko v pomoč in podporo. Še ena možnost pa je najbližji Center za socialno delo, kjer imajo prav tako strokovnjake, ki te bodo razumeli, ti prisluhnili in znali usmeriti na pravi naslov. Pomoč lahko poiščeš tudi v svetovalnici "Posvet - Center za psihološko svetovanje". Potrebno se je naročiti. Obravnava je brezplačna. Kontaktne podatke najdeš na njihovi spletni strani, tudi kraje v katerih svetovalnice delujejo.
Ali je to, kar se dogaja pri vas doma, povezano s kakšnimi določenimi dogodki, morda s šolo ali čem drugim? Kako pa je bilo pred tem pri vas doma? Prepričana sem, da te imajo tvoji domači radi in je sedanja situacija in dogajanje prehodno stanje, ki se bo slej ko prej, umirilo. Morda vsi skupaj potrebujete malo počitka in umirjen pogovor, brez očitkov in povzdignjenih glasov?
Želim ti vse dobro.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka