Zdravo to že preživljam skoraj 5let
doma imam težave z svojo družino natančneje bolj od brata punco
od kar je prišla je bila neki časa vredu in pol je bilo čedalje slabše... začelo se je z izkoriščevanje nato ko sm rekla da nebom naredila ene stvari so se stvari se poslabšale začela se je zelo grdo obnašat za stvari ki sploh niso bile bistvo se je skregala zaradi malenkosti in ko je prislo do krega je čedalje vec si upala najprej se je name drla potem na mojega atija mojo mami in se na mojega partenerja. neznam to obrazložit kak je ta kreg ker je prislo ze do nasilja grozno se počutim rada bi poklicala policijo pa je ne zaradi brata pri nas se kregi že kot usak danja rutina
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Monči pozdravljena!
Iz tvojega pisanja je razbrati, da ste vsi družinski člani že polnoletni, kar pomeni, da nosite določeno odgovornost in posledice. Pri vas gre za spore in težave med odraslimi. V tvojem primeru obstaja več možnosti, odločitev. Katero pa boste sprejeli, pa je vaša. Lahko se doma pogovorite, lahko se obrnete na kakšnega svetovalca za pomoč. Vsekakor pa je policija tista institucija, kjer je nasilje potrebno prijaviti. Pomembno je, da se nasilje ne sme dogajati in da, v nobeni obliki, ni sprejemljivo. Vse dobro pri izbiri odločitev!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja