počutim se zelo zavrženo. mi lahko pomagate? imam mlajša sestrico in bratca. sem najstarejša. vedno sem za vse kriva jaz, tudi če me takrat ni bilo zraven. zelo si želim pametno uro. moja sestrica ki je stara8 jo ima. jaz pa ki sem stara 11 je nimam. mami je pametno uro kupala sestrici meni pa na kazalce. sestrici vedno pomaga in jo razvaja. meni pa vedno reče naj se potrudim in me krega. oči isto .
KAJ NAJ STORIM????????                    Žalostni radovednež
HVALA
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Verjamem, da ti je zelo hudo in se počutiš zapostavljeno s strani staršev. Absolutno ni prav, da starša ravnata tako in delata razlike med otroci. Družina je namreč tista enota, kjer bi se morali otroci počutiti sprejete in varne. Sicer nisi nič napisala kakšen je odnos staršev do brata. Predvidevam, da tebe kot najstarejšo obravnavajo drugače in so bolj popustljivi do sestre in brata.
Morda pa se starša niti ne zavedata, da delata takšne razlike oziroma, da s svojimi dejanji in ravnanji prizadeneta tebe. Imata te za starejšo in odgovornejšo. Morda iz tega izhaja njuno dojemanje tebe. Svetujem ti, da se z obema staršema skupaj pogovorite. Ti jima povej, kaj čutiš, kakšne občutke imaš. Bodi iskrena do njiju. Povej jima kar te teži in kaj si želiš. Pogovarjajte se umirjeno, brez obtoževanj. Tudi ti prisluhni staršema kakšna so njuna pričakovanja do tebe. Poizkušajte najti rešitev, pot, ki bo sprejemljiva za vse.
Upam, da s pogovor uspeš rešiti svojo težavo.
Vse dobro!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja
• te
težave
Pozdravljeni!
Jaz imam iste težave.
Imam sestrico staro 9 let.
lp