živjo,nevem kako bi povedala.No pač na treningu sem z enimi puncami na treningu ki se zelo dobro razumejo meda sabo.In ko jaz pridem do njih ali pa kaj rečem a so tiho, igorirajo ali pa nadalujejo pogovor o nečem drugem oz. spremenijo temo pogovora.Je pa prišla pred kratkim ena nova in se z njo pogovarjajo kot da je ena od njih.Jaz na tem treningu treniram že skoraj 1 leto.Večkrat sem se vprašala na čem je moj problem,večkrat sem pomislila mogoče se ne pogovarjajo zato ker nisem po zgledu vredu.No lahko pa tudi povem da so enkrat že pogovarjale z mano ampak tako na hitro.Jaz bi se res rada družila s temi puncami mi lahko svetujete kakšno pomoč pri tem.
Hvala že za v naprej,
• Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
opisala si, da se v družbi deklet na treningu počutiš zavrnjeno in si želiš to spremeniti. Verjamem, da ti je lahko zelo težko, ko si želiš družbe.
Ne glede na odnos deklet do tebe, ni s teboj prav nič narobe in ne smeš misliti, da nisi dovolj dobra zanje. Prepričana sem, da si čudovita punca. Možno je, da se med seboj več družijo zato, ker se že poznajo od drugod in ni nujno, da te ne marajo. Si morda že poskusila pristopiti do katere od njih posamezno, npr. na začetku, ko se še zbirate ali na koncu, ko odhajate? Včasih je lažje najprej vzpostaviti stik z eno osebo in se nato postopoma pridružiš večji družbi. Poskusi ugotoviti, kaj imate skupnega oz. kaj je tisto, zaradi česar želiš biti prijateljica z njimi? Če se počutiš ignorirano, pa lahko tudi katero od njih naravnost vprašaš, zakaj imajo do tebe takšen odnos.
Razumljivo je, da potrebuješ družbo tudi na treningu, saj je trening potem bolj zabaven. Nisi pa napisala, ali imaš kakšne prijateljice izven treninga? Dovolj je že, da imaš eno ali dve dobri prijateljici, s katerima se družiš v prostem času, saj je pri prijateljstvu bolj pomembna kakovost kot število.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč. Vesela bom, če se ponovno oglasiš in sporočiš, kako gre.
Držim pesti!
Jasna Verčko, mag. psihologije
• Zm
Zmedena
Zivjo, rada bi se vam zahvalila za pomoc. Glede prijateljic izven treinnga jih pa zal nimam. Zgodilo se je to da smo bile  skup celo solsko leto ko sta mi napisali zadnji dan sole da sta izrabili mojo prijaznost in solidarnost. Mam pa problem da te dve bivsi prijateljici sta z mano v razredu in me je drugo leto ful strah kaj bo. Edine prijatelje imam so pa na morju kjer se pocutim res sprejeto. Edini problem je to da se videvamo enkrat na leto in vcasih tudi se poklicemo. Mi lahko se svetujete glede tiste zadeve z mojima sosolkama ?
• Uredništvo
Jasna Verčko
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
lepo, da si se spet oglasila in odgovorila na moja vprašanja, da lahko tvojo situacijo bolje razumem in skupaj najdeva ustrezno rešitev. Zelo mi je žal, da se je s sošolkama prijateljstvo tako slabo izšlo. Verjamem, da te je ta dogodek prizadel. Me pa veseli, da imaš prijatelje z morja, pa tudi če so daleč. Če redno vzdržujete stike, so to prav gotovo odnosi, ki se jih splača negovati.
Napisala si, da si zaskrbljena glede tega, kaj bo, ko se vrnete v šolo. Ker se je prijateljstvo končalo, ne pomeni, da ne morete sobivati kot sošolke. Ni treba, da si v njuni bližini ali da sodeluješ z njima. Dokler te sošolki pustita pri miru, je vse v redu, težava pa bi bila, če bi se še naprej spravljali nate ali te žalili. Takrat je treba takoj poiskati pomoč, da se o nastali situaciji pogovorite in jo razrešite, še preden se poslabša. Če prav razumem, greš zdaj v deveti razred? V kolikor se zgodi, da boš imela s sošolkama težave, pa se lahko obrneš tudi na nas, če potrebuješ nasvet.
Verjamem, da si želiš prijateljev tudi doma, ne le na morju. Predlagam, da razmisliš, kje bi lahko koga spoznala in se začela družiti. Ali poleg treninga obiskuješ še kakšno dejavnost? Vseeno pa ti predlagam, da tudi na treningu skušaš navezati kakšen stik s posameznimi dekleti, lahko tudi z novo članico, ki drugih še ne pozna tako dobro. Sicer pa ne skrbi. Včasih se zgodi, da se nam zdi, kot da nimamo nikogar – kar največkrat ni res. Sklepanje prijateljstev postane lažje že v srednji šoli, ko spoznavamo nove ljudi, s katerimi imamo tudi več skupnega kot s sošolci iz osnovne šole. Pomembno je, da se ne počutiš zapostavljeno, če se na prijateljskem področju trenutno stvari odvijajo slabše. To, da imaš prijatelje z morja, pa je dokaz, da si sposobna oblikovanja dobrih odnosov in da se bo situacija v prihodnje zagotovo izboljšala.
Lepo te pozdravljam,
Jasna Verčko, mag. psihologije