Moj bivsi in zdajsnji fant sta se zacela druzit, jaz pa norim, ker mi je neprijetno. Fant ve za tega bivsega od skoraj zacetka in pravi da nima tezav s tem. No jaz jih pa imam. Mi gre na zivce, mi je neprijetno, ne vem kam bi gledala, kaj se pogovarjala, skratka obup. Kako resit zadevo?
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Romina,
Zelo razumljivo je, da te moti, da sta se tvoj bivši in trenutni fant začela družiti. Ne vem, na kakšen način sta z bivšim fantom zaključila in kakšen odnos imata sedaj (če ga sploh imata). Ampak tudi v najboljšem primeru, torej da je bila prekinitev zveze obojestranska odločitev brez da bi katerikoli od vaju bil zelo prizadet, je povsem razumljivo, da od njega potrebuješ določeno distanco. S tem, ko se je bivši spoprijateljil s tvojim sedanjim fantom, je ta distanca prekršena in ti se verjetno počutiš malo stisnjeno v kot. V kolikor je bil vajin razhod manj enostaven in mogoče bolj boleč, pa si predstavljam, da ti je situacija, v kateri si se znašla, še toliko bolj neprijetna.
Si morda o svojih občutkih že spregovorila s sedanjim fantom? Kot prvi korak, bi ti zagotovo predlagala, da mu zaupaš, da ti je neprijetno, da se (veliko) druži s tvojim bivšim in da mu razložiš, zakaj. Kaj bo naredil, (torej ali se bo oddaljil in nehal graditi prijateljstvo, ali ne), je seveda njegova odločitev. Vseeno pa je pomembno, da lahko izraziš, kako se počutiš in si pri tem slišana. Kot sem rekla, je povsem razumljivo, da ti je takšna situacija neprijetna. Če se bo tvoj fant odločil, da bo še vedno prijateljeval s tvojim bivšim, pa ti predlagam, da vsaj pri sebi postaviš mejo. Torej, da se jima ne pridružiš, če tega ne želiš. Vso pravico imaš do tega, da se iz te situacije umakneš. Vsekakor pa upam, da ti bo fant prisluhnil in razumel, zakaj te ta situacja spravlja v stisko, ter da bosta našla rešitev, ki bo ustrezala obema.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije