Zivijo,
imam eno vprasanje. Trenutno sem na morju in nimam nobene druzbe in si zelim najti nekoga da bi se druzila. Ampak kako pristopis do nekoga in ga ogovoris ceprav ga ne poznas.
Hvala ze vnaprej! :)
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če prav razumem, se na morju počutiš malo osamljeno in zdolgočaseno, tako da bi si želela poiskati kakšno družbo.
Pristopiti k nekomu in načeti pogovor se lahko zdi precej strašljivo. Pogosto ne veš, kako se bo druga oseba odzvala pozitivno, ali se bosta ujeli ipd. Zagotovo si na morju že opazila koga tvoje starosti, ki počitnikuje s starši in se dolgočasi. Poskusi preveriti, ali ta punca/fant govori tvoj jezik, saj se bo drugače z njo/njim težko sporazumeti. Ko se o tem prepričaš, lahko poskusiš načeti pogovor s kakšnim nepovezanim vprašanjem– npr. pohvališ njegovo/njeno majico. Lahko pa si tudi neposredna in jasno naznaniš svojo namero: »Hej! Na morju sem s svojo družino in mi je kar malo dolgčas. Če tudi tebi manjka družba, bi se lahko malo družili/družila.«
Predlagam ti, da se pozanimaš, ali so v okolici organizirane kakšne aktivnosti za mlade – preko teh aktivnosti je prijatelje veliko lažje spoznati. Če poletje preživljate na slovenski ali hrvaški obali, potem je velika verjetnost, da je organizirano kaj podobnega. Aktivnosti so običajno namenjene gostom hotelov in kampov, najpogosteje pa so športne (npr. odbojka, vodne igre) ali ustvarjalne narave.
Želim ti veliko uspeha pri sklepanju novih prijateljstev.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije