Hej!
neki časa že prbližno dva meseca redno jemljem mdma, ne gre več brez njih že prej mi je bilo zelo težko ampak zdj je še težje ubistvu sm uredu smo takrat ko uzamem use mi gre narobe pogrešam frende, ocene mi padajo, profesorji mi težijo doma sm pa za mami nevidna al neki tazga fotra pa itak ni uglaunm bad nevem več hočm nehat z drogami sam nemorm ker je tistih par ur spet use kul
Pi
Pitka
Draga punca,
Vem da ni optimalno in bi tudi sama verjetno rabila prenehati, ampak si razmisljala da bi mogoce rajsi kadila travo? Trava je moj antidepresiv in ce nebi kadila trave bi zelooo verjetno bila v isti situaciji kot ti, ker zelo hitro postanem odvisna od vsega kar mi skoduje.. res da na dolgi rok tud trava ni kul k ze vidm kok sm zblojena pa pozabljiva ampak kadarkol imam stresne situacije, svoje izpade grem na eno in je lajf lepsi (: svetovala bi ti sicer da si poisces neko strokovno pomoc in se probas odvadit od mdmja in najds neke stvari k jih lahko pocnes trezna k te bojo zamotle in nej ostane mdma sam droga za party kaksn vikend k hocs bit res lit, sm mela tud sama probleme z x nism nikol vsak dan ampak me je mikaal zelo ampak me je premagal to da se nism hotla pocutt vsak nasledn dan tok slabo ker sm bla se bl depresivna nasledn dan po x kokr pa brez tega in vse se da resit sam probi si poiskat pomoc ker verjamm da si se zlo mlada punca k lahk velim doseze v zivljenju in tbh skoda je zapravt svoja mlada leta za droge k lahk uzivas lajf na miljon lepsih nacinov.. Upam da sm ti usaj kej pomagala ce ne pa oprodti za ta nesmisu (:
Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Hej,
zloraba psihoaktivnih substanc je beg pred občutki, ki so prehudi, da bi jih začutili. Prav vsi nosimo v sebi take občutke in slej ali prej nastopi čas, ko se z njimi moramo soočati. Bolje prej kakor kasneje, ko se vse v življenju razsuje, zato ti predlagamo, da si poiščeš strokovno pomoč. To lahko dobiš na način, da stopiš do osebne zdravnice in jo povprašaš kam te lahko napoti ali se obrneš na eno od svetovalnic DrogArt, Inštitut Vir ali Center za duševno zdravje otrok in mladostnikov.
Potrebuješ nekoga, ki ti bo prisluhnil, te sprejel z vsem in te pospremil k drugačnim vedenjem, ki te bodo v življenju podpirali in ne rušili.
Srečno na tej poti,
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka