zdaj ze 3 mesece zapored po 3krat ali vec na dan kadim travo, speed ali ekstezi. veliko prijateljou sm ze zgubila zarad droge in veliko mi govorijo ljudje da se spreminjam in se zaraditega usi umikajo do mene obcutek imam da sem res cisto sama zdaj samo se ene 3 prijatelje imam k gremo usak vecer kadit in vedno mojo travo uzamemo. in ce imate mogoce kaksen nasvet kako skriti da sem zadeta ali pa da uporabljam katerekoli droge
Uredništvo
Eva Štrukelj

Odgovor svetovalke:
Živijo!
Veseli me, da si se obrnila na nas. Glede skrivanja zadetosti zaradi drog na žalost nimam nasvetov, razen tega, da ti predlagam, da razmisli o tem, zakaj bi želela to skrivati in kdaj najbolj čutiš to potrebo. Načeloma velja, da je pri uporabi drog vedno dobro biti iskren, tako do sebe, kot do drugih, saj lahko tako preprečimo nekatere morebitne negativne posledice uživanja drog. Poleg tega pa, v primerih, ko drugi (pravilno) prepoznajo posledice uživanja drog, skrivanje, zanikanje in laganje vodi v nezaupanje in težave v medosebnih odnosih, posledično pa to lahko vodi v vse večjo osamljenost in občutke odtujenosti od drugih.
Ker si tudi sama omenila te občutke, ti svetujem, da se čimprej obrneš na nekoga, ki mu lahko zaupaš glede teh skrbi in s komer se lahko iskreno pogovoriš o uporabi drog. Če se ne želiš o tem pogovarjati s svojimi znanci, so ti na voljo recimo strokovnjaki na društvu Drogart (tj. nevladni organizaciji, ki se ukvarja z zmanjševanjem škodljivih posledic drog in alkohola med mladimi), ali pa šolski svetovalci in različni psihologi. Vsekakor ti ostajam na voljo tudi jaz, tako da mi le piši, če ti lahko kako pomagam.
Lepo te pozdravljam,
Eva Štrukelj, mag. klinične in zdravstvene psihologije in mag. psihoseksologije