Živjo, rabim nasvet.
Spoznala sem ga lani. Je dve leti mlajši od mene in zaljubila sem se na prvi pogled. Najprej mi je šel zelo na živce nato pa sem moji bff končno priznala da sem vanj. Opazila sem da me je kdaj pa kdaj pogledal in tudi večkrat sva imela očesni stik. Potem pa ne je en dan prosil če mu lahko odprem vrata in ko sem mu jih odprla se mi je zelo prijazno zahvalil in nekaj časa stal in me z nasmeškom gledal. Takrat mi je postal prav zares všeč. Vsepovsod sem ga videvala in zadnji šolski dan se je ostrigel in je postal še lepši. Potem pa so bile poletne počitnice in jaz sem ravno končala 9.razred on pa je končal 7.razred. potem sem šla v 1.letnik in bila sem zelo žalostna saj sem mislila da ga nikoli več ne bom videla. Bilo mi je zelo hudo. A potem sem ga še parkrat videla na predstavah kjer sva oba nastopala in on se je zelo spremenil tudi po videzu. Bil je bolj pogumen in samozavesten in še vedno se mi je nasmihal. In zelo veliko mišic je dobil in to le v enem mesecu. Jaz več nisem upala zdržati zato sem prosila mojo bff če mu lahko začne pisat in kaj več izve o njemu. Vprašala ga je veliko čudnih vprašanj in na nekaj jih je odgovoril potem pa je že začel nekaj sumit in je vprašal zakaj jo to vse zanima in ona mi je rekla da to zanima neko njeno prijateljico. On je hotel izvedet katero in ni odnehal zato  se mu je zlagala in mu povedala da to zanima neko punco ki si jo je kar sama izmislila. Potem smo mislili da je temo verjel in ko je bila spet predstava se je obnašal kot da ni bilo nič. Mi smo njemu tudi vedno sledile in ga slikale in smo mislile da tega ni opazil. Potem pa ga je moja bff spet preko sporočil začela nekaj spraševati ampak on ni hotel odgovoriti ker je rekel da ne verjame da to zanima neko njeno prijateljico ki si jo je ona prek zmislila. Moja bff ga je vprašala koga on misli in je rekel da mene vse to zanima. Jaz nisem imela pojma kako je vse on to izvedel.  Rekel je tudi da ve da mu sledive in ga slikave. Moja bff ga je vprašala kako to ve in je rekel da ima veze. Vedela sem da so to zagotovo izvedeli njegovi prijatelji in moja bff mu je rekla da ve kdo so njegove veze in povedala mu je da so to njegovi prijatelji ampak on je rekel da niso in da je neka starejša punca in ni hotel povedati katera. Meni ni bilo nič logično ker nevem zakaj bi neka starejša punca vse to vedela. Moja bff mu je rekla da mu ne verjamemo ampak on je rekel da ga ne briga. Na predstavi se je spet delal kot da ni nič in se mi je nekaj nasmihal. Potem pa je bilo moji bff dosti tega in mu je rekla da če pove kdo je tista starejša punca da bo tudi ona povedala resnico pač da sem res jaz tista ki hoče vse vedeti o njemu. Ampak on je rekel da že ve resnico in potem ga je vprašala naj jo pove in tekel je da sem jaz vanj. Jaz sem bila zelo šokirana kako je vse to vedel in potem mu je moja bff rekla da je bolj on vame in on je rekel da od kje nam to in ona mu je rekla da se vidi. On pa je potem rekel da niti ne ma ok. Potem mu je rekla da če prizna da je vame in je rekel da ne ker ima neko punco. Meni nič ni bilo logično saj nikoli nisem slišala da bi imel kakšno punco ker če bi jo res imel bi se že prej razvedelo. Moja bff mu je rekla da naj dokaže če ima RS punco in poslal je njeno telefonsko številko in rekel da se lahko ona kar z njo pogovori. In moja bff se je res pomenila z njegovo punco in njegova punca je rekla da sta res skupaj in da ga pustimo na miru ker mu to kar midve delamo ni všeč. Potem je vsa sporočila zbrisala kar je bilo malo čudno. Jaz sem bila zelo jezna in shkrati zelo žalostna A vseeno nisem popolnoma verjela da ima res punco zato sem začela raziskovati in ugotovila sem da ta njegova punca hodi na rokomet. Altam je hodila tudi sošolka od moje sestrice in mojo sestrico sem vprašala če lahko od te njene sošolke izve če je res tisto punca od moje simpatije. In potem mu je sestrica povedala da je ugotovila da tista punca res ima fanta ampak nekoga drugega kar pomeni da se mi je moja simpatija zlagal. Nisem vedela zakaj se mi je zlagal. Hotela sem mu priznati da sem zaljubljena vanj ampak sem se preveč bala zato je mu šla moja bff povedat da sem zaljubljena vanj in da ga ne bom nikoli pozabila. On je še samo nasmehnil in rekel a lepo in potem sve z mojo bff šle hitro proč. Torej to je cela zgodba.  Ali je torej moja simpatija vame ali ne?
• Da
Dawn
oopala... to je pa kar velik zapletov... če bi bla jz na tvojem mestu bi ga pač sam pustila pr mir ker glede na zapisamo se mi zdi, da mu pač nisi všeč na takšen način (s tem nočem biti nesramna, samo povem, kako se mi zdi) in da se samo norčuje iz tebe, ko se nekaj časa pretvarja in ti dobiš lažno upanje. Mogoče mu paše pozornost. Morebiti si mu nekoč  res bila všeč, kaj pa vem, mogoče si mu še zdaj, če sm narobe razbrala iz zapisa, ne jemat mojga mnenja za svetega. Mislim, da ni bil ravno dober način ko sta ga s prijatlco zasledovali in ga slikali, najbrž je to dojemal kot nadlegovanje (kar je v bistvu čisto razumljivo, jz bi tudi). in mislim da je z lahkoto ugotovil, da ti je všeč, kr si to zelo jasno izkazovala. D zakaj bi ga drugače slikala. Mogoče ga lahko vprašaš, če bi bla prijatla, to bi bil mogoče dober začetek, ki bi lahko vodil v kaj večjega :) Boljš da začneš mal manj vsiljivo, da ne bi dojemal, kot da mu težiš. pa tut mogoče dojema kot oviro to, da si dve leti starejša, ne vem. Vsekakor mu ne poskusi vsiliti ljubezenskih čustev, ker s tem ne boš prav veliko dosegla. jz bi si pa najdla kakšnega druzga fanta, ker mislm, da s temle na boš prišla prav daleč (čeprav tega ne vem), čeprav bo to mogoče težko, ker iz lastnih izkušenj razumem, da se hočeš oklepati nekoga, ki ti je zelo všeč.
In pa to so samo moji nasveti, da ne bo kdo mislil, da drugim govorim, kako naj živijo. In ne poznam ne tebe, ne tvoje prijateljice in ne tega fanta, tako da v bistvu nimam pojma in kar nekaj nakladam, kakor se mi zdi.
Srečno v tvojem ljubezenskem življenju ;)
Dawn :)
• Ra
Raya
Hvala Dawn bom poslušala tvoj nasvet.????
• Uredništvo
Nika Verbič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Pišeš, da ti je všeč fant, ki si ga spoznala lani, in praviš, da si v dilemi, saj ne veš, kakšna so njegova čustva do tebe. S prijateljico sta namreč bili že zelo aktivni in sta skušali pridobiti čim več informacij, a fant deluje skrivnostno in nedostopno ter daje mešane signale. Glede na opisano ti bom z odgovorom skušala pomagati po svojih najboljših močeh, naj pa te že na začetku pomirim, da je obdobje mladostništva značilno po tem, da se najstniki in najstnice še iščejo in ne vedo točno, kaj si želijo. Prav tako je zaljubljenost zanimiv pojav in sploh v obdobju najstništva se veliko posameznikov znajde v podobni dilemi – »Ali sem fantu/punci všeč?«, »Kaj pomenijo te znaki?«, tako da vedi, da nisi sama v tem.
Najprej bi na kratko pokomentirala opisano, in sicer sem razbrala, da sta bili s prijateljico res zelo aktivni pri tem, da bi izvedeli, ali si simpatiji všeč ali ne. Glede na to, kako delujejo fantje, sta bili morda še malenkost preveč aktivni, saj to lahko na njih deluje na več načinov, dva izmed njih sta npr. a) fanta to lahko odbije, saj ima občutek, da je neka punca obsedena z njim, ali b) mu je všeč pozornost in to izrabi potem, da ima »moč« nad drugo osebo (ne glede na njegovo obnašanje/odzive ve, da bo punca še vedno tam). V tvojem primeru domnevam, da gre za to, da je fantu na nek način všeč pozornost, ki jo prejema od vaju, samo po drugi strani, pa ga to na nek način tudi odbija, saj to, da nekomu sledimo, ga slikamo, običajno pri ljudeh povzroči neprijetne občutke (in je tudi nezakonito). Pri fantih je ponavadi tako, da jim je zanimivo to, kar jim ne posveča toliko pozornosti (npr. bolj so jim zanimive nedostopne punce, saj jih želijo »dobiti«) – zato lahko morda poskusiš nekaj časa pustiti stvari na strani in boš videla, kakšen bo odziv z njegove strani. Ne glede na to, kako se bo fant odzval, je OK. Moraš vedeti, da fanta sploh ne poznaš tako dobro in si si zato ustvarila idealizirano podobo njega v svoji glavi, kar pa ni realnost, je zgolj ideal. Prav tako čustev pri drugi osebi ne moremo kar tako izsiliti in moramo sprejeti to, da vsem ne bomo všeč – s tem ni ni nič narobe, smo si med seboj različni. Morebitne zavrnitve ne smemo jemati kot »poraz« ali to, da je nekaj narobe z nami…gre za več dejavnikov, zakaj se nam z neko osebo ne poklopi (npr. starost, kemija, vibe, izgled…), a zapomni si »What's meant for you won't pass you by«. Torej to, kar ti je namenjeno te bo našlo, ne bo šlo mimo tebe. Četudi se morda s tem fantom ne bo izšlo, bo vse OK. Najverjetneje bo nekaj časa bolelo in si ne boš znala stvari razložiti – a moraš vedeti, da če se nam neka vrata zaprejo, se odprejo druga, morda boljša!:)
Prav tako so najstniška leta res znana po tem, da se posamezniki še iščejo, preizkušajo različne stvari, da vidijo, kaj jim je všeč, kaj jim ni…zato se velikokrat zgodi, da, sploh v primeru simpatij, fantje dajejo mešane signale, na podlagi katerih ne moremo točno vedeti, kaj si ta oseba misli o nas itd. Torej opcij, kaj narediti, je več – lahko ga res za nekaj časa skušaš pustiti na miru in boš videla, kako se bodo stvari naprej odvile; ali pa greš sama do njega in se z njim pogovoriš, saj ti bo on sam dal najboljši odgovor.
Ne glede na to, katero pot boš izbrala, bo OK, prav tako nič ni dokončno, če se vama ne bo izšlo zdaj, se vama bo morda čez nekaj let, ko se bosta nepričakovano srečala – tega sicer žal res ne moremo vedeti, zato moramo včasih pustiti času čas in videti, kako se bo odvilo:).
Le mirno in pogumno naprej, zaupaj sebi ter poslušaj svoje srce, ki ti bo pomagalo narediti prave odločitve:).
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj malo pomagala, če pa imaš morda še kakšno vprašanje, se lahko ponovno obrneš name.
Lepo bodi in vse dobro ti želim,
Nika Verbič, dipl. psihologinja (un)
• Ra
Raya
Živjo,
Hvala za nasvet. Prej sm pozabila povedat, da sm še po tem ko mu je moja bff povedala, da sm vanj par tednov pozneje še sama vse to priznala. In sicer pisala sm mu in napisala, da mi je res všeč in priznala sm mu tudi svoje napake in ubistvu povedala kaj čutim. Rabila sm pou ure da sm mu vse to napisala in on je samo odprl sporočilo in ni nič odgovoril. To me je najbolj prizadelo, saj sm se res potrudila, da sm mu vse to napisala on pa nič. Zato sm se razjezila nanj in mi to tudi povedala. Šele čez dva dneva mi je odpisal, da ni imel elektrike in d mu je crknil telefon. Seveda mu nism verjela ampak se mi res ni dalo s tem ubadat, zato sm se samo pretvarjala, da mu vrjamem. Hotela sm, da mi pove kaj si on misli o vsem tem in potem mi je rekel, da nima več punce in da je njegova veza moja mama in da je od nje izvedel, da sm vanj. Moja mama pa sploh ni vedela za to. Res nevem zakaj se mi vs čas samo laže. Na koncu sm samo napisala da je še nezrel za take pogovore in da se samo laže in da se nima smisla z njim pogovarjati in on se je še z vsem tem strinjal.  Res nevem kaj naj naredim.
• Uredništvo
Nika Verbič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Povsem razumljivo je, da nas neodzivnost s strani druge osebe prizadene oz. da ob tem občutimo neprijetne občutke. A kot sem omenila, včasih nekaterih oseb žal ne moremo razumeti, četudi smo pripravljeni vložiti v morebitni odnos veliko svojega časa, truda in energije. Fant ti je s svojim obnašanjem, neodzivnostjo, predvsem pa odgovarjanjem dal očiten odgovor, da ga trenutno to ne zanima – a vedi, da to nima absolutno nič opraviti s tabo! Saj veš, drugih ne moremo spremeniti, lahko pa delamo na sebi. Na tebi je zdaj, da sprejmeš to neprijetnost, dvigneš glavo in greš naprej. Če vama je namenjeno, se bosta že še srečala in ponovno vzpostavila stik, če pa vama ni namenjeno, pa še dobro, da si tako kmalu videla, kako deluje. Nikoli ne veš, morda si se s tem izognila bolečemu »heartbreaku«, ki bi lahko sledil, če bi s tem fantom kaj imela.
Vem, da ni lahko – a res si še mlada in prepričana sem, da boš en dan našla svojo osebo. Boš videla, da bo takrat vse skupaj lažje steklo in se ne boš rabila spraševati vseh teh stvari, ki se jih sprašuješ zdaj, saj boš enostavno vedela, da je to to. Prav tako moraš vedeti, da sta za odnos vedno potrebna dva – žal odnos, v katerem samo en daje in je zainteresiran, ne bo kvaliteten.
Menim, da je zato najboljši korak to, da fanta pustiš pri miru in skušaš misli zaposliti z drugimi stvarmi – npr. s prijatelji, hobiji…torej s stvarmi, ki jih imaš rada in te napolnijo z energijo!:)
Naj dodam še to – naj ti ne bo žal, da si toliko časa zapravila za sporočilo, fant pa ga je samo pogledal…s tem, ko si mu vse skupaj skušala obrazložiti in se opravičila za dejanja, si delovala odraslo. Tako da si lahko ponosna nase. Na vse skupaj skušaj pogledati z vidika, da si prejela eno dobro izkušnjo za naprej:).
Samo mirno in pogumno naprej, če pa imaš še kakšno vprašanje, pa veš, kje me najdeš:).
Lepo te pozdravljam,
Nika Verbič, dipl. psihologinja (un)