Ali je normalno da si ves čas predstavljam par človekiv ki so me kao ugrabili. In pol mi oni kao rečejo da ne smem jesti zato ker sem debela in pol ne jem.
• le
legvan11
Oj,
Vprašanje, si to predstavljaš zavestno, se pravi prostovoljno, ali se ti samo prikrade v domišljijo in noče izginiti. Odvisno kaj ti občutiš ko se ti to pojavi v domišljiji, odgovor si ti sama.
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Živjo, Via.
V svojem sporočilu si zapisala, da si pogosto predstavljaš določen scenarij v glavi in se zaradi tega ne prehranjuješ.
Človeška domišljija ima lahko na nas zelo dober učinek, lahko pa se zgodi, da kdaj naše misli skrenejo v smer, ki za nas ni najboljša. To, kar si opisala v svojem sporočilu sicer ni dobro zate, ker ti preprečuje normalno prehranjevanje. Vprašanje zate je, ali si te scenarije sama namensko predstavljaš, ker ne želiš jesti, ali so te misli samodejne? V obeh primer bi ti vseeno predlagala, da se morda s kom pogovoriš o tem - imaš kakšno prijateljico ali družinskega člana, ki mu zaupaš; ali pa se morda oglasiš v šolski svetovalni službi.
Trenutno si v obdobju odraščanja, kjer je za tvoj razvoj zelo pomembno, da se prehranjuješ uravnoteženo - to pomeni, da dobiš zadostno količino hrane in vsa potrebna hranila. To, kar opisuješ, zveni nekoliko že kot motnje prehranjevanja, pri katerih je zgodnje ukrepanje bolje, saj je čas okrevanja krajši. Zate bi si želela, da ne bi imela več teh težav, saj verjamem, da ti je ob tem težko.
Če si pripravljena to deliti z menoj, bi me zanimalo še kaj več o tvojih mislih… Ob kakšnih trenutkih se ti pojavljajo; kdaj si te misli začela opažati; je to vsakodnevni pojav?
Z veseljem bi nadaljevala pogovor s teboj, da morda skupaj najdeva kakšno ugodno rešitev zate.
Želim ti prijetne počitnice,
Sara Holjević, mag. psihologije
• vi
via
To so redstavljam ker želim
• vi
via
Ampak sem zdaj spet začela jesti. Pač tko.še vedno ne tok. Pa nebo rada nobenemu v živo povedala
• Uredništvo
Sara Holjević
Odgovor svetovalke:
Živjo Via,
vesela sem, da si spet začela jesti. Razumljivo je, da ne bo šlo takoj spet jesti toliko, kot si jedla prej, ampak je zelo dober napredek že to, da si začela. Sem ponosna nate in je prav, da si tudi ti ponosna nase. Počasi in po malih korakih - tako v resnici pride do največjega napredka pri različnih stvareh. Zate bi si želela, da pridobiš dober odnos s hrano in le pri tem potrebuješ kakšno usmeritev ali pomoč, sporoči.
Razumem, da se ne bi želela o tem pogovarjati v živo; včasih je o nekaterih stvareh težko že tipkati, kaj šele govoriti. Če bi želela, lahko nadaljujeva pogovor tukaj, preko foruma; lahko pa se oglasiš tudi pri meni na chat svetovanju - gre za anonimen chat room, kjer se piševa o čemerkoli se želiš pogovarjati. Moj naslednji termin je 14. 7. 2026, če pa bi si želela oglasiti že kaj prej, pa imamo že prej nekaj terminov pri drugih svetovalcih.
Zapomni si, da sem ti zmeraj na voljo, karkoli boš potrebovala.
Imam te v mislih,
Sara Holjević, mag. psihologije