Pozdravljeni rabil bi pomoc pri domaci nalogi nevem kako začet delat jo vsak dan vek kaj je za nalogo sm nočem jo delat
• Ha
Hajaka
Zdravo, ja domača naloga zna bit zahtevna ali dolgočasna ampak verjemi da je to samo vaja, vaja da boš bol znau na testu/spraševanju.
tisti dan ko imate nalogo si v beležko ali zvezek napiši kaj imate za nalogo, ko prideš domov  se malo spočij in začni delati nalogo, če jo ne znaš preleti snov še enkrat in probaj.
Temu se reče disciplina, tudi če se ti ne da moraš vedet da je to nekaj kar moraš narediti in je dobro zate.
če ti katera snov ne gre zaprosi učiteljico ali pa sošolca za pomoč????
srečno
• Uredništvo
Urška Bizjak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Če te prav razumem, imaš težave z rednim opravljanjem domačih nalog.
Super, da si se oglasil. To je že prvi korak naprej.
Popolnoma normalno je, da je včasih težko začeti z domačo nalogo, sploh če ti zmanjka motivacije. Eden od načinov, kako si lahko pomagaš, je, da naprej le zapišeš, kaj točno moraš narediti, nato pa začneš z majhnim delom naloge (prebiranje navodil, pisanje prve povedi, izračunanje prvega računa in podobno). Pogosto je najtežje narediti prvi korak, ko enkrat začneš, lahko gre veliko lažje naprej. Dobro je tudi, da si določiš kratek časovni okvir in se lotiš dela brez pritiska in vidiš kako ti gre. Pomaga tudi, če imaš določen specifičen prostor in čas, kjer se osredotočaš samo na šolske obveznosti.
Ker pa je tvoje vprašanje precej splošno, bi ti lahko veliko bolje svetovala, če bi mi natančneje opisal situacijo. Ali ti je težko začeti z nalogami, ker ne veš, kako se je lotiti?; ali ti primanjkuje volje in motivacije?; ali imaš težave z organizacijo časa?; ali je razlog v čem drugem? Če mi situacijo podrobneje opišeš, ti bom lahko podala bolj konkretne in uporabne nasvete.
Če imaš kakršnokoli dodatno vprašanje, se lahko kadarkoli ponovno obrneš na nas.
Želim ti vse dobro!
Urška Bizjak, mag. prof. pedagogike in dipl. sociologinja