Zivjo
upisalal sem se na gimnazijo vse je bilo dobro moja družina prijatelji zdaj pa nevem ce bom gimnazijo sploh naredila, imamo probleme v družini prijatelji so vredu samo nimam časa zanje zaradi gimnazije. Nevem vse je brezveze nimam vec motivacije saj je nimam iz cesa dobiti
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si tako iskreno delila svojo stisko.
Pišeš, da je bilo v preteklosti vse dobro, sedaj pa imaš težave na različnih področjih - družinskem, akademskem zaradi pomanjkanja motivacije, prav tako pa ne najdeš več dovolj časa za prijatelje. Glede na tvoj zapis si predstavljam, da so nek razlog za pomanjkanje motivacije, težave s katerimi se soočaš v družini. Verjamem, da ti je ob tem hudo, da si žalostna, v skrbeh in obupana, ker ne veš kako se spoprijeti s stisko.
Predstavljam si, da je težko odmisliti težave in se osredotočiti na obveznosti, ki jih imaš v šoli. Poleg tega omenjaš, da ti zmanjka časa za vrstniške odnose, ki si jih sicer želiš ohranjati. Zdi se mi pomembno da si ob vseh obveznostih najdeš nekaj časa zase in za tiste aktivnosti, ki te osrečujejo. Hkrati pa te spodbujam, da si poiščeš osebo na katero se boš lahko obrnila v stiski. Ta oseba ti lahko pomaga razmišljati o tem, kako najti motivacijo za šolsko delo, kako si razporediti čas za obveznosti itd. Lahko se obrneš na svetovalno delavko na vaši šoli, v kolikor želiš, pa lahko več o stiski, s katero se soočaš, deliš tudi tukaj na svetovalnici.
Vesela bom, če se še kaj oglasiš in sporočiš, če bi potrebovala kakšno podporo pri spoprijemanju.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije