Pozdravljeni zanima me a obstaja psihiater s katerik se lahko pogovorim anonimno brez da bi on ta pogovor nekam zapisal/evidentiral.
lp
An
Ananas
Tud mene to zanima , se kr niste odgovoril
Uredništvo
Nejla Đikić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Anon,
Načeloma ne obstaja psihiater, ki bi se s tabo uradno pogovoril brez, da bi zapisal izvid. Sicer pa je vsak zdravnik, še posebej psihiater obvezan, da ohranja zasebnost pacienta, kar pomeni, da ne sme govoriti o tvojih težavah z nikomer. Prav tako je tvoj izvid zaseben in se lahko v zdravniškem programu zakleni, tako da imajo dostop samo določene osebe.
Psihiater je primoran seznaniti druge osebe o tvojih težavah samo v primeru, če bi želel škoditi drugi osebi, sebi ali če bi bil samomorilen.
Upam, da sem te vsaj malo pomirila in da se boš odločil za obisk psihiatra.
Lep dan ti želim,
Nejla Đikić, dr. medicine, specializantka psihiatrije
Nv
Nvm
Torej brez identifikacihe nikakor ne gre ?
to kar bi rada povedala psihiqtru me skrbi sa bo enkrat lahko vplivalo na faks kjer je potreben pregled pred vpisom, sluzba ... predvsem pa glede sodiscne obeavnave ki me caka.
Uredništvo
Nejla Đikić
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Brez identifikacije res ne gre. Pa tudi če bi potrebovala zdravila, ni možno, da ti jih psihiater napiše, ker je elektronski recept in bi vseeno morala dati svojo kartico.
Kakor sem že napisala zgoraj, izvid se lahko zakleni v programu in do njega ne more priti noben razen psihiatra. Če bi to želela, se lahko na pregledu zmeniš s psihiatrom in medicinsko sestro preden začnete pogovor. Psihiatrija je na splošno zelo previdna glede zasebnih podatkov, ker je stigma do psihiatričnih bolnikov žal še vedno prisotna. Prav tako ni možno, da fakulteta ali delodajalec prideta do tvojih izvidov brez tvoje privolitve. To so vse osebni podatki in si zakonski zaščitena.
Verjamem, da imaš velike skrbi glede sodišča in ostalih težav, ampak so psihiatri navajeni takšnih situacij, tako da boš verjetno našla razumevanje in bosta poiskala skupno rešitev. Prek spleta je sicer malo težje, ker ne vem točno za kaj se gre. Svetujem ti, da vsaj poskusiš. Ni ti treba na prvem obisku govoriti vsega, če se ne boš počutila dovolj varno.
Lepo te pozdravljam,
Nejla Đikić, dr. medicine, specializantka psihiatrije