Pozdravljeni
Danes sem dobil 1 matemtiko.Spet. Pa sva se z mami malo pogovarjala in mi je šinilo v galvo kaj bi lahko bilo narobe. Že kar nekaj časa si v wordu ustvarjam svoje sansko življenje. naredil sem tudi načrt svoje lasten hiše in restavracije preko neke aplikacije. in me zanima ali bi lahko bilo to problem pri mojih ocenah, saj sem opazil da so zeloo slabe.
ta odgovor potrebujem exspresno hitro
blaž
11
113
blaž, evo nasvet: trenutno več časa posveti matematiki, za hišo in restavracijo bo kasneje še čas...;-)
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Blaž!
Sprašuješ se, ali so slabe ocene povezane s tem, da si v wordu ustvarjaš načrte za življenje. Odgovor je sledeč. Če ti snovanje tega dokumenta 'krade' čas, ki bi ga sicer moral porabiti za učenje, je povsem možno, da je to res. Svetujem ti, da vedno najprej poskrbiš za šolske obveznosti (domače naloge, učenje za prihajajoča ocenjevanja ipd.). Snovanje omenjenega dokumenta pa naj bo nagrada, ko zaključiš z delom za šolo. Tako boš lažje usklajeval šolske obveznosti in prosti čas.
Upam, da z ocenami hitro prideš na zeleno vejo!
Lea Prinčič, mag. psihologije