Pozdravljeni,
imam eno vprašanje, ker tega ne najdem nikjer na spletu. Morda kdo od vas ve, če se sploh še pišejo diplomske naloge? Sprašujem sicer natančno za fakulteto za šport (kamor sem se vpisala), ampak saj je verjetno povsod isto? Ko sem nekaj gledala, zadnja leta zaznavam samo objavljena magistrska dela torej po 5 letih študija. Se po koncu treh let še piše takšna obsežna diplomska naloga z mentorjem in vse kar paše zraven...?
Lep pozdrav in hvala za odgovor
Lena
• Ar
Arči
"Nomen est omen"
Ne bi bilo enostavneje, da pokličeš fakulteto in vprašaš. Do danes bi že vedela odgovor.
Sicer pa, v mojih časih, pa to ni tako daleč nazaj, smo morali pisati diplomske naloge, kot mi je znano tudi na fakulteti za šport.
Ni pa bilo potrebno in verjetno še vedno ni, pisati diplomsko nalogo na Medicinski fakulteti. Če se ti ne da pisati diplomske naloge se vpiši na medicino. Če boš izpolnjevala pogoje.
• Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Konkretno za Fakulteto za šport ne vem, vem le, da mnoge študijske smeri za zaključek 1. stopnje študija ne zahtevajo več pisanja diplomske naloge, ampak študenti opravijo nek obsežnejši izpit ali izdelek ali obsežno seminarsko nalogo ali kaj podobnega. Verjetno bi lahko glede dotične fakultete za odgovor povprašala študente na kakšnem forumu ali pa pišeš na referat fakultete oz. prodekanu fakultete (to je predstavnik študentov v svetu zavoda) in ti bodo zelo verjetno odgovorili.
Želim ti uspešen študij in te lepo pozdravljam.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja
• Za
Zaposlitev
Načeloma se za zaposlitev zahteva 1. Ali 2. bolonjska stopnja? Ali je zelo odvisno od zaposlitve?  naj bi načeloma 2. zahtevala po bolonjski reformi in s 1.stopnjo nisi prav nič zaposljiv? Ali tudi. je dovolj?
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Ali je nek poklicni profil zaposljiv že po prvi stopnji študija, je odvisno od področja dela in delovnega mesta. Npr. če nekdo želi delati kot psiholog v šolstvu, zdravstvu, sociali, bomo moral po prvi stopnji študija psihologije končati tudi drugo stopnjo, torej magisterij. S prvo stopnjo se lahko, kot diplomirani psiholog, zaposli le v gospodarstvu, kjer jim to zadošča, npr. v kadrovski službi. Enako je z učiteljskimi poklici in tudi nekaterimi drugimi, predvsem v javni upravi (šolstvo, sociala, zdravstvo). Po drugi strani je zasebni sektor (gospodarstvo, zasebne firme, podjetja) od tega neodvisno in delodajalec sam presodi, ali bo zaposlil inženirja strojništva, ki ima končano prvo stopnjo študija strojništva (diplomirani inženir) ali želi magistra strojništva.
Torej, da, prav domnevaš, da je odvisno od profila in delovnega mesta ter zahtev delodajalca. So profili, ki so zelo zaposljivi že po prvi stopnji, pa spet drugi, ki so brez magisterija težko zaposljivi.
Lep konec tedna
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja