Pozdravljeni,
sem studentka prvega letnika faksa logistike in ze zdaj zacenjamo pocasi pisati en del diplomske naloge. Jaz se kar nevem o cem bi pisala imamo pa cas do zacetka decembra povedati naslov in ze potem imeti vsaj strukturo. Slisala sem, da ne potrebujemo imeti naloge o logistiki in lahko imamo karkoli. Rada se poglabljam in tudi pogovarjam o odnosih, obnasanju med ljudmi, rada imam otroke ter rada imam promet..... Sicer je res da sem vprasala chatgpt za pomoc in mi je dal razlicna vprasanja kaj me najbolj pritegne in sem ugotovila za eno temo torej:vpliv druzbenih omrezij, medijev in avtomobilske kulture(vsi druzbeni, simbolni in vedenjski vzorci, ki so povezani z avtomobili in voznjo)na identiteto in vedenje mladih v prometu...ampak zdaj nevem kako dati naslov da zajamem vse notri in ce je to ze slucajno raziskana tema..niti nevem o cem bi drugace pisala ker logistika in karkoli se gre o psihologiji je ze zelo "prezvekano" in lahko o teh temah vsak drug clovek govori ki ima vsaj 5 min casa... prosim za vaso pomoc
Lepo vas pozdravljam
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Živjo,
super, da že razmišljaš o temi in veš, kaj te pritegne. Tvoja ideja o vplivu družbenih omrežij, medijev in avtomobilske kulture na identiteto in vedenje mladih v prometu je zanimiva, ampak malo široka.
Predlagam ti naslednje:
Zoži fokus – npr. vpliv družbenih omrežij na prometne navade mladih ali vpliv medijskih vsebin na varnostno vedenje v prometu ipd. Ključno je, da si izbereš eno jasnejše raziskovalno vprašanje, ki ga boš kvalitativno ali kvantitativno raziskovala.
Preveri literaturo – za začetek preglej znanstvene članke, raziskave in literaturo v knjižnicah ali na Google Scholar, Scopus ali Web of Science, da vidiš, kaj je že raziskano in kje je prostor za tvojo nalogo. Lahko tudi kakšno že opravljeno študijo dopolniš z lastno raziskavo.
Naslov naj bo jasen, jedrnat in naj odraža fokus raziskave – na primer: Vpliv družbenih omrežij in avtomobilske kulture na identiteto in vedenje mladih ali Mediji, avtomobili in mladostniška identiteta: vedenjski vzorci v prometu.
Struktura – ko bo fokus jasen, boš lažje naredila uvod, teoretični okvir, metodologijo, analizo podatkov, razpravo in zaključek.
Najpomembneje je, da raziščeš, prebereš vire in razmisliš o svojem vprašanju – tako boš imela res svojo, originalno nalogo.
Vse dobro ti želim,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike