Imam fanta, s katerim sem imela letos 4. obletnico. Nekaj časa po tem sem zvečer prišla domov in ugotovila, da ima skrivni profil preko katerega si piše s puncami, s katerimi si je pisal že v preteklosti, ko sem to videla najprej nisem hotla vrjeti saj sem se mu v vsem tem času res zaupala in pokazala svoj pravi jaz, zmeraj se je izdajal za fanta, ki kaj takega ali česa podobnega nebi naredil zato me je to toliko prizadelo, saj sem mu popolnoma zaupala. Najprej sem imela v mislih, da bi z njim zaklučila ampak ga imam tako zelo rada, da nisem mogla in sem se odločila da mu dam priložnost in mi vse od začetka pojasni in pove razloge ter mu po vsem tem povedala kaj sem čutila in kako me je to prizadelo obljubil mi je, da ni bilo nič resnega oz. nič več kot samo pisanje zato sem mu iz tega razloga res želela dati še eno priložnost ampak zdaj sem opazila, da mu ne morem več tako zaupati kot sem mu včasih, nevem kako naj grem naprej in se predam tej zvezi, čeprav ga imam še vedno rada.????
Uredništvo
KP

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
V sporočilu pišeš o odnosu s fantom, s katerim sta skupaj že kar precej časa in kateremu si res zaupala, zato te je zelo prizadelo, ko si ugotovila, da si je s skrivnega profila dopisoval z drugimi puncami. Kljub vsemu si se odločila, da mu daš še eno priložnost, sedaj pa opažaš, da mu ne moreš več zaupati kot pred tem.
Lahko si predstavljam, da si se ob odkritju fantovih dejanj počutila resnično izdano in razočarano. Zaupala si mu, on pa je tvoje zaupanje izdal. Zato je čisto normalno, da si sedaj v dvomih in mu ne moreš več kar tako slepo zaupati kot si mu prej. Zaupanje se gradi počasi in kadar je porušeno na takšen način, to traja še dlje. Kar pa ne pomeni, da mu ne boš mogla nikoli več zaupati. Če sta se odločila, da bosta šla skupaj čez to, vama lahko uspe. Pomembno pa je, da je tudi fant pripravljen na to, da ne bo kar takoj vse tako kot je bilo, ampak bo potrebno v to zvezo vlagati več truda. Razmisli pri sebi, kaj potrebuješ od fanta, da mu boš lahko spet zaupala in se o tem pogovori tudi z njim.
Če pa na neki točki spoznaš, da kljub vsemu trudu fantu ne boš mogla več zaupati in ne boš želela nadaljevati z zvezo, je tudi to v redu. Izberi tisto pot, ki je najboljša zate in ne pozabi, da si zaslužiš biti v zvezi, kjer se počutiš spoštovano in lahko zaupaš partnerju.
Vse dobro ti želim,
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij