Zdravo,
želim si študija psihologije, vendar mi je ta nedostopen zaradi premajhnega števila točk. Zato sem našla 'rešitev', ki bi verjetno vzela več časa in truda, da pridem do izobrazbe psihologa.
Zanima me če je možno, da diplomiram na fakulteti za socialno delo, nato pa opravim diferencialne izpite za nadeljevanje na Filozofski fakulteti - magisterij psihologije. Ali se ve kako težki so izpiti? Ali je kdo, ki je že šel po podobni poti? Kolikokrat lahko opravljaš izpite? Ali jih lahko opravljaš že v 4. letniku socialnega dela, ali moraš počakat, da tega zaključiš? Je 100%, da te sprejmejo z opravljenimi izpiti?
Upam za kakšen odgovor :-)
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
pišeš, ker si v dvomih, ali te bo izbrana študijska pot pripeljala do želene izobrazbe psihologa. Razumem tvojo stisko, saj je to pomembna odločitev, ki bo v veliki meri vplivala na naslednja leta tvojega življenja.
Najprej naj ti povem, da je način, ki si ga opisala, popolnoma izvedljiv in te lahko pripelje do magistrskega študija psihologije. Poznam študente, ki so se odločili za takšno pot in so dodiplomski študij dokončali na Fakulteti za socialno delo, sedaj pa so na magistrskem študiju psihologije.
Res je, da boš morala v študij vložiti veliko več dela in truda, saj boš poleg izpitov na lastni fakulteti morala narediti še diferencialne izpite, potrebne za vpis na magistrski študij psihologije. To pomeni, da boš na Filozofski fakulteti obiskovala tudi vaje in predavanja, povezana s predmetom, iz katerega boš opravljala diferencialni izpit. Izpite boš pisala skupaj z ostalimi rednimi študenti, kar pomeni, da so po težavnosti za vse enaki. Vedeti pa moraš, da so diferencialni izpiti plačljivi. Vsi zahtevani diferencialni izpiti morajo biti opravljeni pred vpisom na magistrski študij (2. stopnja).
Predlagam, da si vse podrobnosti o diferencialnih izpitih prebereš na tej povezavi. Če pa imaš še kakšna vprašanja, pa se lahko obrneš tudi na Referat za magistrski študij.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč.
Želim ti uspešen študij in te lepo pozdravljam,
Urška Ruter dipl. psihologinja (UN)
• Li
Liliii
Pozdravljeni,
zanima me, če lahko kot študentka specialne in rehabilitacijske pedagogike po 4 letih študija, opravljam magisterij iz logopedije z opravljenimi diferencialnimi izpiti. Skrbi pa me, da bo teh izpitov preveč in jih ne bom uspela vseh narediti uspešno, prav tako pa sem se pozanimala in kolikor vem ne razpišejo razpisa za diferencialne izpite vsako leto. Nisem prepričana, če je to res.
Zelo bi bila hvaležna za odgovor,
lep pozdrav
• Uredništvo
Barbara Stožir Curk
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
predlagala bi ti, da se za konkretne in tudi najbolj verodostojne informacije obrneš na referat Pedagoške fakultete in na tajništvo obeh oddelkov. Zaposleni v teh dveh organih ti bodo podali najbolj jasne in konkretne odgovore kako je z možnostjo diferencialnih izpitov, ki so kot je že zapisala svetovalka v predhodnjem sporočilu možni. Koliko jih je, kako so razpisani in kakšna količina snovi ter vsebine, ki jih moraš usvojiti, pa ti žal ne znam odgovoriti. Prehod med programi je možen, to je tudi prednost bolonjskega sistema.
Verjamem, da v kolikor boš dobila ustrezne informacije o diferencialnih izpitih, boš lažje razmislila tudi o konkretnih korakih, ki te vodijo do cilja - študija logopedije.
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam,
mag. Barbara Stožir Curk, univ. dipl. psihologinja