hej
sem ucenka 9. razreda in me zanima
kaksni so vpisni pogoji za sportno fakulteto(dif) saj se moram letos odlociti na kero sredno bom sla ampak nevem iz kje use se lahko pride na dif. Prosim za nasvet in odgovor iz katerih srednjih sol se lahko pride na dif...
hvala
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Predlagam ti, da si prebereš informacije na spletni strani fakultete. V dokumentu lahko najdeš informacije o treh programih, ki jih ponuja Fakulteta za šport na dodiplomskem študiju. Za vse tri programe potrebuješ splošno maturo, izjemo ponuja program športnega treniranja. Za vstop na Fakulteto za šport pa je potrebno opraviti tudi neke vrste sprejemnih izpitov, ki obsegajo različne preizkuse gibalnih sposobnosti.
Najlažji dostop do izbrane fakultete ti bo torej omogočila splošna matura ob koncu gimnazijskega izobraževanja.
Lea Prinčič, mag. psihologije
• ah
ahhh2
hvala za odgovor
ali se da se jz katere druge sole pridt na dif?
oz iz katere druge sole delat splosno maturo?
ali je to mozno samo na gimnaziji?
hvala
• Uredništvo
Lea Prinčič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena ponovno!
Splošno maturo se opravlja po uspešno končanem gimnazijskem programu. Res je sicer, da tudi pri poklicni maturi lahko opravljaš posamezni izpit splošne mature, vendar to ne pomeni, da imaš splošno maturo. Splošno maturo lahko posameznik pridobi tudi po uspešno opravljenem maturitetnem tečaju.
Kot že omenjeno boš na želeni študij najlažje prišla iz gimnazije. Program Športno treniranje pa sprejema tudi dijake, ki so opravili poklicno maturo in en dodatni predmet splošne mature. Vsekakor ti svetujem, da se obrneš tudi na šolsko svetovalno službo, ki ti bo lahko svetovala o nadaljnji izbiri izobraževanja.
Lea Prinčič, mag. psihologije