Vsebina je skrita.
• po
pomoč prosim
nujno!
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
tvoje sporočilo smo poslali svetovalcu, ki ti bo odgovoril, kakor hitro bo lahko.
Medtem ko čakaš na odgovor, bi te želeli spodbuditi, da o svoji stiski z nekom spregovoriš. Pomoč obstaja. Obrneš se lahko še na druge vire pomoči: https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/
Ni treba, da si v stiski sama.
Uredništvo #Tosemjaz
• po
pomoč prosim
Pozdravljena,
Ni treba, da si v stiski sama.
Uredništvo #Tosemjaz
malo sem že nestrpna, se opravičujem, vendar ali bi bilo možno poslati drugemu svetovalcu, mogoče je ta na dopustu. Lp
• po
pomoč prosim
Pozdravljena,
Ni treba, da si v stiski sama.
Uredništvo #Tosemjaz
... upam da niste tudi vi pozabili name, vsi vedno pozabijo, zato me skrbi
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Pozdravljena,
zaradi dopustov se je malo zapletlo s pripravo odgovora, zato še kar čakaš na odgovor.
Nismo pozabili, se ti opravičujemo, ker še vedno čakaš.
Lep pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
Jaka Kovačič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala za tvoje vprašanje. Na žalost ne poznam nikogar ki bi imel tovrstno specializacijo, mi pa tudi ni znano, če se je na slovenskem področju možno izobraziti zgolj iz tovrstnega pristopa. V procesu izobrazbe psihosocialnega svetovanja, smo imeli na fakulteti podrobnejšo obravnavo DVT v kontekstu KVT (ker gre namreč za način obravnave klienta v okviru kognitivno-vedenjske terapije) in se podrobneje učili o tem pristopu v 2. letniku podiplomskega študija.
Zasledil sem, da naj bi bila možna izobrazba s tega pristopa v tujini. Sicer se pa lahko morda obrneš z vprašanjem na Facebook skupino Psihoterapevti in tam povprašaš, če je kateri terapevt podkovan v tem pristopu kognitivno-vedenjske terapije 3. vala.
Iz tvojega zapisa je moč sklepati, da si imela izkušnjo terapije, ki ni ravno izpolnila tvojih pričakovanj. Ali imaš že kakšne izkušnje s psihoterapijo? Morebitno slabo izkušnjo lahko v tem kontekstu vidimo tudi kot vodilo za to, kakšen pristop ali modaliteta terapije je, oziroma ni, primerna za nas. Ob vsem tem velja omeniti tudi to, da navkljub temu, da noben terapevt nima čarobne paličice, lahko ob nekaterih svoje vsebine veliko lažje in učinkoviteje razrešujemo. Prav tako terapija ni vedno »prijetna« in ima tudi vzpone in padce, ki so sicer del procesa. Želim ti, da izbereš modaliteto, ki ti je blizu in najdeš terapevta/ko, ki bo ustrezal tvojim željam. Zaupaj svojemu občutku.
Lep pozdrav,
Jaka Kovačič, mag. psihosocialnega svetovanja