Živjo se upravicujem za tako ime samo nebi izdala svojega imena no kakor koli imela sem fanta ki me je pred enim tednom pustil in sem sedej veliko v depresiji sploh nic ne jem nc od tega in ful malo pijem moja mami me sili pa js nocem tudi z njo se veliko kregam in drugi mi vsi tezijo nj se z njo zelo dobro raumeme ker mi bo poj vse jasno ampak vem da je to res ...zeloooooo bi bila vesela ce bi odgovorili kaj naj naredim ceprav je bae on se kr vame to mi njegovi frendi govorijooo no ja hvalaaaa ce mi bote odgovorili:)
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in tako iskreno delila svoje doživljanje.
Pišeš, da te je pred tednom dni pustil fant in si sedaj zelo slabo razpoložena, nimaš volje, niti teka in želje po hrani ali pijači. Ker te mama sili, da bi jedla in pila, se večkrat prepiraš tudi z njo. Verjamem, da si se znašla v neprijetnem položaju, ker imaš strto srce in trenutno s težavo najdeš smisel v tem, kar ti priporočajo drugi. Čeprav morda veš, da imajo prav. Kljub temu so verjetno tvoje misli povsem drugje - pri vajinem razmerju ter temu, kar sta skupaj doživela.
Vsaka sprememba, tako pozitivna kot tudi negativna, potrebuje svoj čas. Tako tudi ti po razhodu potrebuješ čas, da si dovoliš biti žalostna, razočarana oz. da občutiš in izraziš tista čustva, ki te spremljajo. Verjamem, da bo vsak dan za odtenek lažje. Si pa lahko pomagaš na način, da o svojem doživljajnju spregovoriš tudi s kakšno prijateljico oz. z nekom, ki ti je blizu. Da počneš stvari, ki te osrečujejo in ob katerih se počutiš bolje. Čeprav nimaš teka, ti vseeno predlagam, da skušaš v svoje telo vnesti zadostno količino hrane in predvsem tekočine. Verjamem, da sama dovolj dobro veš kako pomembno je, da skrbiš za hidracijo - predvsem v času poletja. Podobno velja tudi za hrano. Mogoče lahko skušaš postopoma - poješ malo manj kot običajno ali pa si razdeliš hrano v več obrokov; morda si lahko skušaš pripraviti tisto hrano, ki jo imaš sicer rada. Korak za korakom in verjamem, da ti bo uspelo.
Sicer pa si vzemi čas zase, skušaj razmišljati tudi o dobrih stvareh, privošči si tisto, kar ti pomaga v trenutkih, ko si slabe volje.
Vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije