Pozdravljeni, zanima me, kaj mi svetujete. Že kar nekaj časa se namreč soočam z depresijo, slabim počutjem in negativnimi mislimi. Poleg tega imam zelo slabo samopodobo in ponoči težko spim, saj imam velikokrat nočne more in imam občutek, da slišim nenavadne in nepoznane glasove.
Želel bi si spoznati punco, ker mi je zelo težko in me je prejšnja zapustila po dveh mesecih, ko je zvedela za moje probleme, staršev pa ne želim obremenjevati s svojimi problemi.
Hvala za pomoč.
Gapy
• de
depresivna778
ej!
nisem strokovnjak, ampak mogoče bi ti pomagalo moje mnenje. imam podobno situacijo kot ti. sem v depresiji in sem se na začetku soočala s podobnimi problemi. priporočala bi ti, da staršem poveš za to, saj jih s tem ne boš obremenjeval - oni ti morajo pomagati in zanima jih, kaj se dogaja z njihovim otrokom. ko sem jaz povedala to mami sem začutila veliko olajšanje, saj tega več nisem rabila skrivati. poleg tega poskusi poiskati pomoč pri šolski svetovalni službi. vsaj meni je to zelo pomagalo (nekdo si dejansko vzame čas zate, te posluša, potolaži in svetuje). po mojih izkušnjah pa je ključno, da delaš majhne korake (čeprav se to mogoče ne zdi efektivno).
poskusi biti ponosen nase ob majhnih zmagah, lp :)
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen Gapy.
S tvojimi težavami staršev zagotovo ne boš obremenjeval. Ne poznam tvoje družine in vaših odnosov, a skoraj prepričana sem, da te bosta starša poslušala in poskušala razumeti. Ko boš nekomu, ki mu zaupaš povedal o svojih težavah, ti bo vsaj malenkost lažje. Ni dobro, da vse te negativne občutke, misli, skrbi zadržujemo zase, saj to našo psiho in telo na daljši rok precej izčrpa.
Ali se je v tvojem življenju v zadnjem času kaj pomembnega zgodilo ali pa spremenilo? Bi znal najti razlog tvojega slabšega počutja? Kaj pa bi ti pomagalo, da bi se počutil bolje? Nova punca sama po sebi skoraj zagotovo ne bo rešila opisanih težav.
Če so negativne misli in more precej intenzivne in te ovirajo v vsakodnevnem funkcioniranju bi bilo zelo smiselno, da poiščeš psihološko pomoč, najlažje v bližnjem zdravstvenem domu. Psiholog ti bo prisluhnil in skupaj bosta poiskala rešitve za tvoje težave. Kakšna se ti zdi ta ideja, premisli.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije