živjo????
sem kali oziroma to je moj vzdevek. Imam zelo veliko težavo in neznam si pomagati,zato sem se obrnila na to aplikacijo.
Hodim v 7r imam veliko tezavo v šoli nerada poslušam in usi mi grejo na živce. V 6r sem zapadla v depresijo. Ko me kdo kaj upraša si pri sebi govorim  „ne ne odgovori ljudem nemorem zaupati".  Vsak dan ko pridem iz šole grem na posteljo jokat... večkrat sem se tudi rezala po žilah vendar mi neuspe... včasih tudi razmišljam o samomoru a se spomnim da nemorem... kot otrok sem preživela ogromno stvari... sem posvojena zaradi tega sem zapadla v depresijo, saj so se mi v soli posmehovali ter me zmerjali..
hvaležna bom za kakršen koli odvor????
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svoje občutke.
Praviš, da že kakšno leto doživljaš depresijo, predvsem zaradi tega, ker te sošolci zmerjajo in se ti posmehujejo. Ali si se takrat poskusila pogovoriti s svojimi posvojitelji ali učitelji/svetovalno delavko v šoli? Omenila si, da težko komu zaupaš, sem pa prepričana, da bi te odrasli poskušali razumeti in ti pomagati, če bi vedeli, kako težko ti je. Bi lahko poskusila, da ne bi bila tako sama v tem?
Otroci in mladostniki večkrat ne pomislijo, da je nekomu, ki je posvojen, lahko zelo težko v situaciji, kakršni je, kaj šele, če se iz njega norčujejo. Pomembno je, da ti takrat ob strani stojijo odrasli, predvsem zato, da ti pomagajo skozi težke občutke, in pa zato, da se v šoli pogovorijo z učenci in jih naučijo oz. seznanijo s tem, da zafrkavanje posvojenega otroka ni ustrezno oz. da je nesprejemljivo.
A mi lahko napišeš kaj več o tem, kako se soočaš s posvojitvijo oz. kako dolgo si že posvojena? Ali se s posvojitelji dobro razumeš, te poslušajo in razumejo tvoje občutke? Zdi se mi namreč zelo pomembno za razvoj posameznika, da je slišan in upoštevan in da mu nekdo pomaga skozi težka in neprijetna čustva, ter da mu stoji ob strani, ko se pojavijo. Tvoja situacija in občutki kažejo na zelo veliko stisko, ki se je na žalost lotevaš na zelo boleč in manj zdrav način, obstajajo pa možnosti kako se drugače spoprijeti s težavami in bolečino: na primer s pogovorom z odraslimi, ki jim zaupaš, s prijatelji/cami, s svetovalno delavko ali psihologom. Ali imaš kakšno takšno osebo, ki ji lahko poveš, kako ti je?
Razen zgoraj omenjenega pa so na voljo še druge možnosti, torej v primeru, da nimaš nikogar, s komer bi se lahko pogovorila.
Centri za duševno zdravje otrok in mladostnikov - obstajajo na več lokacijah po Sloveniji, klikni na spodnji link, da vidiš, če je katera blizu tebe, pol pa jih lahko pokličeš in se naročiš. Za to ne rabiš napotnice: https://www.zadusevnozdravje.si/kam-po-pomoc/centri-za-dusevno-zdravje/otroci-in-mladostniki/
Svetovalnice Centra za psihološko svetovanje Posvet - jih je več po Sloveniji, so brezplačne, tudi tukaj ne rabiš napotnice, poglej pa na njihovi spletni strani, katera ti je najbližje: za mladostnike tvoje starosti so na voljo v Ljubljani, Celju in na obali www.posvet.org
Še ena možnost, pa je telefonsko svetovanje – lahko pokličeš na TOM telefon v primeru stiske oz. samomorilnih misli, čustev (116 111, vsak dan od 12. do 20. ure). Potem je še tu Klic v duševni stiski (01 520 99 00, vsako noč med 19. in 7.  uro zjutraj) in zaupna telefona Samarijan in Sopotnik (116 123, 24 ur na dan).
Izredno pomembno je, da se z nekom pogovoriš, čeprav ti je težko in težje zaupaš. Mogoče na začetku izberi samo eno osebo, ki ti bo pomagala skozi vse to. S takšno bolečino je zelo težko biti sam, vendar verjemi, da obstajajo možnosti in tudi ljudje, ki ti bodo z veseljem priskočili na pomoč & te razumeli in ti stali ob strani.
Upam, da mi še kaj več napišeš, do takrat pa ti želim vse dobro.
Srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije