hej js mam tak mal stisko ig nevem koncala sm treti letnik zle js hocm it medicino studirat oz ne vem ce hocem al hocem sam tak ampk iskr ne vidim se drugje razn v veterini ampak je medicina moja orva izbira ig ampak nevem ce sm sposobna se tok ucit pac sj sm ampk js res mislm da sm padla v depresijo mal nevem kr js vem da bi lah mela same petke pac zdej mam use od 1-5 pa se ucim max en dan pred testom pa to sele ful pozn zvecer tkoda ce bi dva dni prej zacela pomoje kamot mam 5 ampk js nemorm pac prou grozn filing mam pa niti nimam vec motivacije za nic ze pisanje tega mi je utrujajoce mislna sm da zdej ko so se zacele pocitnce da bo kej bols ampk ni bols razn da pac ne rabim v solo kar je pac fuuuul fajn res ampak se kr sm tk k da nic ne cutim k da sm nevem ne znam razlozit sploh filinga res in js hocm bit zlata maturantka kr hocm usm tem se opravicujem izrazu kretenom pokazat da sm sposobna pac usm tem profesorjem k me jebejo v glavo ze celo sredno in pac ja ampak js nevem ce mam za to dost motivacije in me je strah res me je strah in pac tut sm hodla ze k psihologu pa bi skor ze sla na antidepresive pa mi starsi niso pustil zej sm quitala terapije ampak zej se mi zdi da hocem antidepresive kr vse druga sm ze probala in ni nic pomagal in sam hocem bit cimprej bols in met spet motivacijo za stvari kr niti za sporte k jih mam rada nimam motivacije niti za jest niti za nic in res ne vem vec kaj naj sama s sabo
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
ko berem tvoje sporočilo, imam občutek, da si že kar nekaj časa v veliki stiski. To, da nimaš več motivacije, da te utrujajo stvari, ki so ti bile prej všeč, da se počutiš prazno in da tudi počitnice niso prinesle olajšanja, je nekaj, kar si zasluži pozornost. Ne pomeni, da si lena ali nesposobna – pomeni, da ti je res težko.
Glede na to, da si že obiskovala psihologa in razmišljala tudi o antidepresivih, bi ti res svetovala, da ponovno poiščeš strokovno pomoč. Če se tvoje počutje slabša ali traja že dlje časa, je pomembno, da tega ne nosiš sama. Antidepresivi sami po sebi niso rešitev za vse, lahko pa so za nekatere ljudi pomemben del zdravljenja. O tem je najbolje govoriti z zdravnikom ali psihiatrom, ki bo znal presoditi, kaj je zate najbolj primerno.
Kar se tiče medicine – iz tvojega sporočila ne vidim nekoga, ki ne bi bil sposoben. Vidim dekle, ki ima visoka pričakovanja do sebe in je trenutno tako obremenjeno, da težko pride do svoje energije in sposobnosti. Zdaj ni treba rešiti celotnega faksa, mature in prihodnosti. Za začetek je dovolj, da poskrbiš zase in da ne ostaneš sama s tem.
Pa še nekaj: če bi se kdaj pojavile misli, da si ne želiš več živeti ali da bi si kaj naredila, prosim takoj povej staršem, drugi odrasli osebi, ki ji zaupaš, ali pokliči pomoč. Takih misli ni treba nositi sam.
Želim ti vse dobro,
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike