Pozdravljeni jaz sem stara 14 let in me zanima nekaj o depilaciji. Je začetek poletja in imam kar veliko dlak pod pazduho in po nogah. Mama mi jih je vedno pustila pobriti ampak zdaj mi že gre to na živce. Ali mi lahko prosim pomagate kako jo naj vprašam kakšen našin ali pa nekaj.
Hvala
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če prav razumem, te dlake na nogah in pod pazduho motijo, prav tako ti ne ustreza, da se moraš briti in bi rada izbrala drug način, zanima pa te, kako s tem pristopiti do mame?
Verjamem, da bi ti mamin nasvet za način depilacije za začetek, veliko pomeni, zato predlagam, da do nje pristopiš spoštljivo in odprto. V kolikor ti je nerodno začeti ta pogovor, pristopi, ko sta sami. Poveš ji lahko, zakaj bi želela izbrati drug način britja in jo prijazno prosiš za pomoč ali nasvet, npr. Poleti me dlake zares motijo, zato bi jih redneje odstranjevala, vendar ne z britjem. Mi, prosim, pomagaš izbrati drug način?
Srečno!
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)