Pozdravljeni,
rezervirala sem si termin za prvo depilacijo intimnega predela. To res potrebujem, ker z britjem ne pridem nikamor. Me je pa zelo zelo strah. Pred tem, da se slečeš pred popolnim tujcem in potem me skrbi, da bom jokala od bolečine (ponavadi hitro jokam) in saj vem kako se pripraviti fizično ampak ne vem kako naj se psihično, ker me je že zdaj strah pa je čez več kot en mesec moj termin.
Ja
Jaaa66
Depilacijska krema po kateri gredo dlake stran.
Super zadeva in enostavna.
Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, Maruša,
najprej oprosti, da je trajalo nekaj časa, da si prejela odgovor. Hvala, da si tako iskreno zapisala, kaj te skrbi. Povsem razumljivo je, da te je strah – gre za prvo izkušnjo, ki je precej osebna, zato je čisto normalno, da ob tem čutiš zadrego, nelagodje in tudi strah pred bolečino.
Glede nelagodja ob slačenju: kozmetičarke so profesionalke in so na takšne situacije zelo navajene. To jim je del vsakdanjega dela, ki ga opravijo spoštljivo in diskretno. Če že na začetku poveš, da si prvič in da si živčna, te bo večina znala pomiriti in postopek izpeljala čim bolj nežno. Vedno imaš pravico reči »počakajva za trenutek« ali »mi lahko razložiš, kaj sledi?«, pa tudi prekiniti, če bi ti bilo res preveč. Tvoje počutje je na prvem mestu.
Kar se tiče bolečine – res je, depilacija ni prijetna, ampak običajno traja zelo kratek čas. Prvi poteg voska je pogosto najbolj boleč, potem pa je navadno že precej lažje. Tudi če bi med postopkom zajokala, ni nič hudega. V tem ni prav nič sramotnega, saj gre za normalen odziv telesa in tudi kozmetičarke se tega dobro zavedajo. Pomaga lahko, če med samim postopkom svojo pozornost preusmeriš drugam – na primer da šteješ dihe, v mislih poimenuješ predmete v prostoru ali si ponavljaš misel kot: »To bo hitro mimo, jaz zmorem.«
Kako se psihološko pripraviti?
Če opaziš, da se ti določene misli ponavljajo (na primer: »To bo grozno« ali »Vsi v salonu me bodo slišali«), jih poskusi zavestno preoblikovati v nekaj bolj realnega in spodbudnega (na primer: »To je neprijetno, a ni nevarno« ali »Kozmetičarke se to že velikokrat videle in slišale, njim je to čisto običajno«).Pomagajo ti lahko tudi spodnja vprašanja:
Kaj je najslabše, kar se lahko zgodi? Kaj je najboljše, kar se lahko zgodi? Kaj je najbolj verjetno, da se bo zgodilo? Kakšne dokaze imam, da mi ne bo pri kozmetičarki v redu? Kaj bi rekla prijateljici, če bi imela enak strah kot jaz?Če v kakšnem trenutku občutiš zelo močno tesnobo, ti priporočam, da poskusiš eno od sprostitvenih tehnik, ki jo lahko izvajaš skoraj kjerkoli. Tukaj je povezava do dveh preprostih, vodenih vaj:
Zvok – trebušno dihanje (To sem jaz)Če se ti pojavi še kakšno vprašanje ali boš pred terminom vznemirjena, se lahko kadarkoli ponovno oglasiš.
Vse dobro,Aljaž Bogolin, mag. psihologije