Kako izgleda študij dentalne medicine je fajn poklic to, koliko se je z učiti na študiju?
Sv
Svetovalka
Pozdravljena Ddk,
Je fajn?Vse je odvisno od posameznika
Veliko študentov pravi, da je študij zelo lep, ker:
je poklic kreativen in hkrati medicinski
hitro vidiš rezultate svojega dela
pomagaš ljudem in izboljšuješ njihovo življenje
imaš veliko prakse in dela z rokami
je občutek, ko prvič delaš na pacientu, neprecenljiv
Če te zanimajo zobje, estetika, natančno delo in medicina, je to lahko res super smer.
Kakšni so odnosi in vzdušje?Skupine so manjše, zato se študenti pogosto dobro povežejo.
Veliko je medsebojne pomoči, ker vsi vedo, da je študij zahteven.
Profesorji so zahtevni, a večinoma korektni.
Komu je ta študij pisan na kožoljudem, ki radi delajo z rokami
tistim, ki so natančni in potrpežljivi
tistim, ki jih zanima medicina, a si želijo bolj praktičen poklic
osebam, ki jih ne moti stik z ljudmi in odgovornost
Komu je lahko težjetistim, ki se težko učijo velike količine teorije
ljudem, ki jih hitro zgrabi panika pri natančnem delu
osebam, ki ne marajo dela z rokami ali pacienti
Lepo te pozdravljam
Svetovalka
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
v prvih letnikih študija prevladuje teoretično znanje (anatomija, fiziologija, biokemija), kjer je potrebno veliko sprotnega učenja in razumevanja snovi. V višjih letnikih se študij preusmeri v praktično delo s pacienti, kjer poleg znanja postanejo ključne tudi ročne spretnosti in odgovornost pri delu.
Na splošno je dentalna medicina primerna izbira za posameznike, ki jih zanima medicina, imajo razvite ročne spretnosti in so pripravljeni vložiti veliko truda v študij ter kasnejši poklicni razvoj.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike