Lepo pozdravljeni, znašla sem se v stiski in iščem rešitev iz nje...
Resno bi se rada odselila ali pa vsaj umaknila od doma, ker imamo precej kaotično vzdušje in ker mi je bilo pred kratkim izraženo, da se pričakuje da začnem sama zase skrbet. Jaz pa si tega zaenkrat ne morem finančno privoščiti.
Zanima me ali obstaja kakšna oblika denarne socialne pomoči, ki bi bila aktualna zame?
Kakšne denarne pomoči obstajajo? Kaj moram vedeti?
Vse dobro želim in se že vnaprej zahvaljujem za odgovor.
Lep pozdrav,
Ena punca
• Uredništvo
Klara Pinter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Žal mi je, da si se znašla v takšni situaciji. Verjamem, da ni lahko pri tvojih letih finančno poskrbeti zase. Ni pa nemogoče. Najbolje bi bilo, da se oglasiš na Center za socialno delo (CSD) v tvojem kraju in se tam pozanimaš kako bi ti lahko pomagali.
V primeru, da se redno šolaš, so starši dolžni finančno skrbeti zate. Če se ne šolaš več in nisi zaposlena, lahko vložiš vlogo za denarno socialno pomoč. V tem primeru se boš morala prijaviti tudi na Zavod za zaposlovanje in aktivno iskati zaposlitev oz. delovati v smeri razrešitve svoje finančne stiske. V primeru, da si poiščeš svoje stanovanje lahko vložiš tudi vlogo za subvencijo najemnine.
V sporočilu si navedla zelo malo informacij, tako da ti težko podam kakšen bolj konkreten odgovor. Predlagam ti, da greš na CSD in tam strokovni delavki razložiš svojo situacijo. Tako bosta lahko skupaj raziskali možnosti, ki bi bile primerne zate.
Vse dobro ti želim, naj se ta situacija čim prej razreši :)
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij
• En
Ena punca
Najlepša hvala za odgovor, bolj ste mi pomagali, kot morda mislite.