Oi. Js sm nedavno ugotovila kaj je redbubble. Skratka to je neka spletna stran kjer daš gor svoje slike al pa risbice in potem jih gor das na te njihove izdelke in jih dizajniras. Potem pa loh to kdorkoli tm kup. To podjetje pa poskrbi za vse. Material, dostavo.... ti pa samo narises in oblikujes to risbo al pa fotografijo na izdelke.
Ko ti prodas izdelke pa dobis tut en del zasluzka k ga pa tut izberes kok bos zaracunu za izdelek in dobil ti od tega.
Js sm zdj ze neki stvari oblikovala in da zacnem s prodajo rabm dat neko stevilko kreditne kartice al pa nek paypay profil.
A lahko dam od mami neke stevilke od njene kartice brez da jo vprasam. Ce pa ne bi vas pa prosila za nasvete kako nj ji recem kaj hocem delat da bo razumela. Ni tok stroga ampak pr ksnih receh pa je.
Pa za zdj mi je vseen za denar ampak sam rada bi to delala ker mi je zabavno. Pa tut ce mami dobi ta denar.
Stara sm pa 15 in bom itak dobila nasledno solsko leto kartico za stipendijo. Zato bom loh to delala pol na svojem racunu.
Vesela bom odgovor. Lp.
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Brez mamine vednosti nikakor ne smeš uporabljati njene bančne kartice. Predlagam, da ji razložiš, za kaj gre. Če se bo s tem strinjala, lahko odpreta PayPal profil, ki zagotavlja varne spletne transakcije. V nasprotnem primeru pa počakaj na svojo bančno kartico in na banki prosi, če ti lahko uredijo zraven tudi predplačniško kartico, ki deluje na način, da ni neposredno povezana z osnovno bančno kartico in vsem imetjem, ki ga imaš oziroma boš imela kadarkoli naloženega na kartici. Predplačniška kartica je zato primerna za spletne transakcije, še varjene pa je, da imaš PayPal povezan s predplačniško kartico. Kakorkoli, podrobnejše informacije ti bodo povedali na banki.
Pomembno je, da se z mamo iskreno pogovoriš in upoštevaš njeno mnenje ter predvsem spoštuješ njene osebne podatke, ki zadevajo tudi številko kreditne kartice. Na tem mestu bi te pa tudi pohvalila, da si iskreno vprašala za nasvet in nisi na lastno žogo storila nekaj, kar bi lahko prineslo negativne posledice. S številko kreditne kartice moramo namreč ravnati posebej preudarno, da ne pride do kakšnega vdora in s tem kraje denarja.
Želim ti veliko uspeha pri oblikovanju in da boš našla svojo pot pri trženju svojih izdelkov
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike