Pozdravljeni,
Zanima me če mogoče veste kam naj se obrnem oz. poznate koga in sicer išem delo kje bi lahko delala nekaj z živalmi kot so psi, mačke, zajci, hrčki, morski prašički... z pajki, kačami.... pa raje ne. Stara sem 15 let 24 septembra bom 16 delovnih izkušenj še nimam in tudi delala nisem še nikjer. Letos naj bi šla sicer september v 1. letnik srednje šole ampak smo se z starši odločili zaradi osebni razlogov letos še ne grem grem in bom šolanje v srednji začela šele z naslednjim šolskim letom.
Za vse v naprej hvala Sara.
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Veseli te delo z živalmi, vendar ne veš kje to priložnost iskati.
Najprej mi pridejo na misel oglasi za študentsko delo. Si jih že kaj pregledovala? V Sloveniji je več študentskih servisov, kot so npr. e-Študentski servis (https://www.studentski-servis.com/studenti), Študentski servis Maribor (https://stud-serv-mb.si/), Mjob (https://www.mjob.si/)... Na njih lahko najdeš več oglasov za različna dela. Morda se najde kakšna priložnost.
Še ena izmed možnosti je morebitna pomoč na kakšni kmetiji ali pa v zavetišču v okolici. Morda bi tudi kakšna trgovina z malimi živalmi potrebovala kakšno pomoč. Si se že pozanimala za kaj takega? Morda lahko vprašaš tudi starše in druge osebe v okolici, če poznajo koga, ki ti lahko tako delo ponudi.
Upam, da ti bo moj odgovor vsaj nekoliko pomagal pri iskanju. Vso srečo!
Nika Koder, mag. psihologije