pozdravljeni zanima me kaksno izobrazbp potrebujem ce zelim delati v zavetiscu za zivali kot oskrbnik (trenutno hodim na poklicno 4 letno solo v 2.letnik (predsolska smer)
lp in lep dan
• Pi
Pia
Pozdravljena klara3ehehdhp
Za delo v zavetišču za živali kot oskrbnik je zahtevana srednja strokovna izobrazba za veterinarskega tehnika. Ta poklic zahteva znanje o živalih in njihovih osnovnih življenjskih potrebah.
V okviru študija veterinarskega tehnika pridobiš vso potrebno strokovno znanje, vključno s praktičnim poukom. Dijaki se izobražujejo tudi pri delodajalcih in se tako usposobijo za pomoč veterinarjem pri preventivi in zdravljenju živali, za delo v laboratorijih, zavetiščih za živali, živalskih vrtovih, za delo v veterinarsko higienskih službah, prehrambni industriji, industriji zdravil in trgovini z živalmi in za živali.
Če te zanima delo z živalmi, bi bilo morda smiselno razmisliti o preusmeritvi v to smer. Seveda pa je to odločitev, ki jo moraš sprejeti sama, ob upoštevanju svojih interesov in ciljev.
Upam, da ti to pomaga.
• Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
obiskuješ 2. letnik štiriletnega strokovnega programa predšolska vzgoja, zanima pa te, kakšno izobrazbo potrebuješ, če želiš delati kot oskrbnica živali. Za omenjeno delovno mesto potrebuješ prav tako srednjo strokovno izobrazbo, tj. opravljeno poklicno maturo po predhodno uspešno opravljenih štirih letnikih srednje šole. Ne zadostuje pa katerikoli program, temveč potrebuješ izobrazbo veterinarske smeri. Več o tem, kaj kot oskrbnik živali počneš, kakšne pripomočke potrebuješ, koliko let traja izobraževanje po OŠ in druge informacije lahko pridobiš na tej povezavi: Oskrbnik živali | Mojaizbira
Glede na to, da obiskuješ program, ki te pripravlja na opravljanje poklic vzgojiteljica predšolskih otrok - pomočnica vzgojiteljice, ta izobrazba ne bo ustrezna za oskrbnico živali. Si želela spremeniti srednješolski program ali po štirih letih nadaljevati z izobraževanjem? Si razmislila, zakaj si želiš spremembe? Kaj je glavni razlog motivacije? Svetujem ti, da premisliš o tvoji nadaljnji poklicni poti. Menjava programa je morda še možna, vendar bi prinesla ogromno dela. Svetujem ti, da se informiraš o možnostih prekvalifikacije po končani srednji šoli. Obstajajo namreč možnosti obiskovanja enoletnih "prekvalifikaicjskih programov" po pridobljeni srednji splošni ali strokovni izobrazbi. Informacije lahko pridobi na tej povezavi.
Morda kontaktiraš svetovalno službo katere izmed sledečih srednjih šol:
Biotehniška šola Maribor | Mojaizbira
Biotehniški izobraževalni center Ljubljana, Gimnazija in veterinarska šola | Mojaizbira
Šolski center Šentjur, Srednja poklicna in strokovna šola | Mojaizbira
Upam, da moj odgovor vključuje zate pomembne informacije. V kolikor imaš še kakšno vprašanje, ti nanj z veseljem odgovorim. Lepo bodi! :)
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike